n
דף הבית / בריאות / מה צריך לזכור לפני שעושים ניתוח פלסטי?

מה צריך לזכור לפני שעושים ניתוח פלסטי?

כיום ישנה אפשרות לעשות שינויים במראה בעזרת ניתוחים פלסטיים. את השינויים ניתן ליישם בכל חלקי הגוף, כאשר השאיפה הסופית היא להשיג את המראה המושלם. אז מה אתם צריכים לזכור לפני שאתם עושים ניתוח פלסטי?

ניתוח פלסטי
צילום: freepik

הניתוחים הפלסטיים הפכו להיות פופולאריים מאוד בעשורים האחרונים. הסיבה לכך היא שבאמצעות הניתוח האלה יהיה אפשר להפוך את החלום למציאות. אם בעבר נשים וגברים היו צריכים להשלים עם המראה שלהם, כיום ישנה אפשרות לעשות שינויים. את השינויים ניתן ליישם בכל חלקי הגוף, כאשר השאיפה הסופית היא להשיג את המראה המושלם. אז מה אתם צריכים לזכור לפני שאתם עושים ניתוח פלסטי? האמת היא שלא מעט. זה נכון למי שרוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה, ניתוח אף או כל ניתוח פלסטי אחר.

תיאום ציפיות חשוב במיוחד

על מנת שתהיה אפשרות להשיג את התוצאה הרצויה ישנו צורך לבצע תיאום ציפיות. תיאום הציפיות נועד על מנת לאפשר למטופלים לדעת כי הם יהיו מרוצים ממה שהם יראו. הרי אחרי שהניתוח יבוצע, לא תהיה אפשרות להחזיר את הגלגל לאחור. כיום מנתחים פלסטיים משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת בשביל להדגים כיצד תראה התוצאה הסופית. כך המטופלת תהיה מרוצה כאשר היא תבצע הגדלת חזה או שהיא תבצע כל ניתוח אחר. שביעות הרצון של הלקוח הוא עניין שלא ניתן להטיל לגביו דופי או להקל לגביו ראש.

 

בדיקה מקיפה של העלויות

העלויות של ניתוחים פלסטיים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים. קודם כל לכל ניתוח יש את העלות שלו, ולכל מנתח פלסטי יש את המחירון שהוא עובד על פיו. המשמעות היא שלעולם לא תקבלו את אותה הצעת המחיר בכל ניתוח פלסטי שתעשו. אף אחת לא תרצה לעשות ניתוח הגדלת חזה, אך להסתבך עם התשלום עליו. לכן אנו מציעים לכל גבר ולכל אישה להכיר את העלויות. כך תהיו בטוחים שלא תהיה לכם בעיה לשלם על הניתוח שאותו אתם עומדים לעבור.

תבחרו את הרופא הטוב ביותר

הרופא המנתח הוא האדם שאמור להפוך את החלום שלכם למציאות. בזכות הניסיון שהוא צבר לאורך השנים, תוכלו לדעת כי התוצאות יהיו מעולות. לכן אנו מציעים לכל גבר ולכל אישה לבחור בקפידה את המנתח הפלסטי. כלומר תיקחו לעצמכם זמן על מנת לעשות בחירה שתהיו איתה שלמים. אם לא תהיו שלמים לגבי הרופא שיבצע את הניתוח זוהי תהיה בעיה. יש לכם אפשרות מראש לבחור את הרופא שיאפשר לכם להשיג את התוצאות האידיאליות.

הכינו את עצמכם ליום שאחרי

ההתרגשות לקראת הניתוח הקרוב עשויה להיות בעיצומה. אך עדיין אתם צריכים להכין את עצמכם בצורה הכי טובה שיש לקראת היום שאחרי. היום שאחרי הניתוח יהיה מאתגר ויצריך מכם לא מעט סבלנות. הכאבים עשויים להיות עזים, ותחושת אי הנוחות עשויה להיות לא נעימה. אך עדיין תזכרו כי ישנה מטרה שבגללה החלטתם לעשות את הניתוח הזה. כעבור מספר ימים תוכלו למצוא אתכם מגיעים ליום שבו הכאבים חולפים – אך התוצאה הסופית נותרת בעינה.

 

 

 

*התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

DOVRUT WOLFSON (3)

וולפסון אירח כנס משפטנים של משרד הבריאות

תפריט נגישות