n
דף הבית / רחובות / רחובות רכילות מקומית / חגיגות 90 שנה למשפחת ויסמן

חגיגות 90 שנה למשפחת ויסמן

במסגרת חגיגות 90 שנה למשפחת ויסמן הבעלים של רשת הריהוט ועיצוב הבית שמרת הזורע, הגיעו אורחים ממדינות ברחבי העולם לחגוג את העתקת החנות בצומת בילו, לחנות גדולה יותר

ויסמן
צילום: יח"צ

במסגרת חגיגות 90 שנה למשפחת ויסמן הבעלים של רשת הריהוט ועיצוב הבית שמרת הזורע, הגיעו אורחים ממדינות ברחבי העולם לחגוג את העתקת החנות בצומת בילו, לחנות גדולה יותר. האורחים שהגיעו מחו"ל נכחו בטקס התקנת מזוזה בסניף החדש וקיבלו הסבר מהי מזוזה. את הברכה בירך הרב של קרית עקרון-הרב צמח, בנוכחות האחים נחום ואריה ויסמן , אנשי הצוות והדור השלישי של בית ויסמן.
בפתיחת הסניף החדש הרשת מיישמת שינוי בנראות של החנות: פורמט התצוגה מאפשר לראות את מירב הקולקציה שיש לרשת להציע, הכוללת רהיטים לעיצוב כל הבית, החל ממערכות ישיבה, פינות אוכל, ריהוט משלים, שטיחים, מיטות ילדים ונוער ועוד.

לרשת שמרת הזורע 9 סניפים הנמצאים בפריסה ארצית רחבה מקיבוץ שמרת בצפון עד באר שבע בדרום, ובנוסף חנות מכר אינטרנטית אשר מובילה את תחום הרהיטים באון ליין, שדרכה הלקוח יכול לרכוש בנוחות מביתו.

ויסמן2
צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

9a7c8a9f-5d9d-429c-86ef-792035da4f98

אייל גולן מציג: היסטוריה!

תפריט נגישות