דף הבית / כללי / תקיפה בגלל השער החשמלי

תקיפה בגלל השער החשמלי

כתב אישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בראשון לציון, מתאר כיצד שלושה בני משפחה תקפו שכן, על רקע השימוש בשער חשמלי בכניסה לחנייה המשותפת

רונן דמארי

מכתב האישום עולה כי הוריהם של שניים מהנאשמים מתגוררים ברחוב הנחשול בראשון לציון, נוהגים להחנות את רכבם בחנייה המשותפת המאובטחת באמצעות שער חשמלי.
בחודש יוני אשתקד, בשעת ערב, על רקע סכסוך ממושך בין משפחת הנאשמים לבין השכן אודות השימוש בשער החשמלי, הרים אחד מהנאשמים את השער בידיו על ידי הפעלת כוח.
השכן שהבחין בכך, יצא מביתו וחילופי דברים החלו ביניהם. בעוד הנאשם הודף את המתלונן באמצעות שתי ידיו הגיב השכן במכת אגרוף לפניו של הנאשם.
בהמשך לכך הגיע נאשם נוסף והכה את המתלונן במכת אגרוף בכתפו כאשר בו זמנית הגיע הנאשם השלישי ודחף את השכן עד שזה נפל ארצה. בשעה שהשכן היה שרוע על הארץ, שלושת הנאשמים בעטו בו בכל חלקי גופו עד אשר נבלמו על ידי שכנים ועוברי אורח שהפרידו בין הנצים.
כתב האישום מייחס לנאשמים עבירה של תקיפה סתם, על ידי שניים או יותר.
אביהם של שניים מהנאשמים ישמש כעד תביעה נגדם, יחד עם בני משפחתו של השכן ועדי ראייה נוספים שנכחו במקום בעת התקיפה.
משפטם צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות