דף הבית / כללי / תמיכה ששווה מדליה

תמיכה ששווה מדליה

החיים של הספורטאים האולימפיים בישראל, לא קלים בכלל. האימונים האינטנסיביים היומיומיים, אמורים להכין אותם לרגע אחד גדול שמגיע פעם בארבע שנים- האולימפיאדה. בניגוד לענפי ספורט פופולאריים בהם מתקיימות ליגות סדירות שנה אחר שנה וקהל רב מגיע לצפות יחד עם תמיכה כספית רחבה מספונסרים רבים, הענפים האולימפיים סובלים מנותני חסות מעטים שגם הם מגיעים אחרי שכנועים רבים. כל העובדות האלו, הופכות את שיתוף הפעולה בין הג'ודוקא פיטר פלצ'יק מראשון לציון ובין חברת הנדל"ן "צרפתי ובניו" להסכם מבורך שאין לקחת אותו כמובן מאליו.

החברה שמשרדיה נמצאים בעיר היין, החליטה לחדש את חוזה האימוץ עם הספורטאי המקומי ולעזור לו להגיע להישגים בבמה הגדולה בעולם, טוקיו 2020. למעשה החברה שכבר תומכת בפלצ'יק בשנה וחצי האחרונות, תמשיך לתמוך בו עד אחרי המשחקים האולימפיים בסכום המוערך בכ-80 אלף שקלים. פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג, זכה בחודש מרץ האחרון במדליית ארד בגראנד סלאם יקטרינבורג.

משה צרפתי, מנכ"ל שותף של צרפתי צבי ובניו, מסר: "כחלק מהעידוד למצוינות, שהיא ערך ליבה של חברת צרפתי, אנו גאים להמשיך ולאמץ ספורטאי ישראלי כמו פיטר פלצ'יק שרק לאחרונה זכה במדליה נוספת. פלצ'יק משקף את הספורט הישראלי היפה, החרוץ והמסור ואנו בטוחים שכעת הוא יוכל להתפנות ולהתרכז במטרה החשובה ביותר – השגת מדליה אולימפית לישראל בקיץ הבא".

משה צרפתי ופיטר פלצ'יק - צילום צילום צרפתי צבי ובניו
משה צרפתי ופיטר פלצ'יק – צילום צילום צרפתי צבי ובניו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות