דף הבית / כללי / תחת עץ רענן

תחת עץ רענן

לילי ניהלה רומן עם גבר נשוי, אך כשהוא החל להשתנות וכמות הבילויים שלהם ירדה, היא החליטה לפעול

לילי סירבה להגיע אל משרדי, וגררה אותי לבית קפה באיזור מגוריה. הופתעתי לשמוע ממנה שהיא רק בת 43, כיוון שבנקל הייתי מוסיף לה כמה שנים טובות. אולי היה זה בגלל מימדי גופה העגולים, או סתם היה זה משהו אסוציאטיבי, כיוון שהיא הזכירה לי בקווים כללים את אמי. היא החלה לספר את סיפורה אודות בן זוגה הנוכחי, אותה הכירה רק לפני שנים בודדות. היא סיפרה על דרך היכרותם המיוחדת, וגם איך עד לאחרונה הוא היה הגבר הכי מפנק ואוהב, כפי שלא ידעה כמותו בעבר. בכל זאת היה משהו בדבריה שהציק לי, אך לא הצלחתי לתהות בדיוק מה.

בשלב זה של שיחתה סיפרה כיצד הם מרבים לבלות במסעדות, פאבים, מועדונים, וסרטים, באופן אינטנסיבי. היא החלה לפתע לפרט על ביצועיו במיטה, ועל החרמנות התמידית שלו, שרק מחמיאים לה. למרות שאני רגיל לשמוע מלקוחותיי פרטים אינטימיים, הובכתי מדבריה. שמתי לב שלילי מושכת בדבריה יותר מדי תשומת לב מצד באי בית הקפה. השילוב של שיחה בקול רם מדי, במקום ציבורי, ועוד על נושאים אישיים, היה יותר מדי עבורי. "מתחת לכל עץ רענן עשינו את זה" אמרה פתאום בלהט, ואני השפלתי את מבטי המחוייך, מדמיין לעצמי מה חושבים עלינו בשולחן הסמוך. מדהים כיצד בנשימה אחת היא ערבבה מילים גבוהות עם מילים זולות.

 

 משבר גיל?

לפני כחודשיים חל שינוי ביעקב שלה. הם כבר לא בילו באותה תדירות כמו קודם, וגם "העצים איבדו מרעננותם". כששאלתי אותה כמה זמן הם נשואים, היא צחקה "חשבתי שאמרתי לך, אנחנו לא". עכשיו זה היה ברור יותר. אני מכיר הרבה זוגות מאוהבים, אבל בחיי לא שמעתי על קשר טוב כפי שתיארה בפניי לילי, ועוד למשך זמן ארוך כל כך. זה כנראה גם מה שהציק לי בדבריה קודם. יעקב נשוי למעלה מעשרים שנה ואב לשני ילדים בוגרים, ועדיין מתגורר עם משפחתו. לילי היא המאהבת שלו בכל השנים האחרונות. "בהתחלה חשבתי שזה משבר של גיל" הסבירה "אבל מאז פחות ופחות הוא מגיע לביתי, כל פעם באמתלה אחרת". אופי היחסים ביניהם הוא כזה, שממילא יעקב לא חייב ולא צריך לתת ללילי הסברים מיוחדים על התנהגותו. החשד בדבר קשר אינטימי אחר לא איחר להופיע, אולם במשך אותם חודשיים לילי סירבה להאמין בכך "הוא אוהב אותי. אני יודעת את זה". לא היה ספק בכלל שלילי אוהבת אותו. לא יכולתי שלא להרהר על האבסורד של מקרה זה. אם יעקב באמת כל כך אוהב אותה, מדוע הוא לא עוזב את אשתו ועובר לגור איתה ? ומה יותר מוזר מזה שהמאהבת היא זאת שרוצה להתחקות אחר הגבר, שאיתו היא בוגדת? האם אין חוק לא כתוב שאומר שבוגד מבוגד פטור?!

 

מודל צעיר

בהמשך השבוע ישבנו ליעקב על הזנב. הוא עבד כשכיר בחברת מזון גדולה, ועל סמך ניהול הרומן שלו עם לילי, ידענו, באופן תיאורטי, שהוא מסוגל "לפעול" בכל עת שיבחר, גם במשך היום וגם לאחר שעות העבודה. היתרון במקרה זה היה שאם הוא אכן בוגד עם מישהי אחרת, נדע זאת מהר, כי כך הוא נהג לבלות עם לילי, לעיתים תכופות ביותר. לקראת השעה שתיים, זיהינו את הרכב שלו יוצא מחניון החברה בפתח תקוה. נסענו בעקבותיו, והוא הגיע לתל אביב. הוא עצר את הרכב ליד אחד הבתים הישנים של שכונת בבלי ונבלע אל פנים הבניין. החוקר שהיה איתי, נכנס אחריו וזיהה את הדירה אליו נכנס. כעבור שעה וחצי הוא יצא מהבניין וחזר אל מקום עבודתו.

כשסיים את יום העבודה שלו, נסע אל ביתו הפרטי בגני תקווה. אשתו בדיוק עמדה בגינתם, והשקתה את הפרחים. הוא נשק לה על לחייה ונכנס אל הבית. כעבור שעתיים הוא יצא פעם נוספת ונסע שוב לתל אביב. בטיילת הוא נפגש עם גברת מסויימת, והם נכנסו יחד למסעדה על החוף. כשהתיישבה, הוא עזר לה לחלוץ את נעליה, ועיסה קלות את כפות רגליה. נראה שיעקב החליף את הפילגש שלו, במודל צעיר יותר, כיוון שזאת נראתה באמצע שנות השלושים לחייה, אך אין ספק מידותיה היו מבורכות יותר משל לילי. ליעקב היתה משיכה מיוחדת לנשים מלאות. בסוף הערב, כשהם נפרדו לדרכם בנשיקה ארוכה, המשכנו להתחקות אחר הגברת והיא הובילה אותנו אל ביתה בשכונת בבלי. כעת לא היה ספק מה יעקב עשה שם בצהרי אותו יום. מבירור פשוט מצאתי שאותה אישה נשואה.

תמונות במעטפה

מכיוון שלילי לא נשואה ליעקב, לא היתה חשיבות לרדוף אחר ראיות נוספות, לכן סיימנו את החקירה בשלב מוקדם. היא ביקשה ממני דבר נוסף, אולם נאלצתי לסרב לה. היא התקשרה לעדכן אותי לאחר שלושה שבועות, שהיא ביקשה זאת מידיד שלה: להשאיר את התמונות במעטפה סגורה במקום עבודתו של בעלה של הפילגש החדשה. לילי התקשרה אל הבעל לאחר מכן והזהירה אותו מהרומן האסור של אשתו, כשהיא נותנת לו להבין שהיא עצמה אשת האיש הבוגדני. כעבור מספר ימים, יעקב שב לעיתים קרובות יותר לחיקה של לילי. הוא לא אמר לה דבר וחצי דבר על המקרה, רק סיפר כי רב עם אשתו, כרגיל. חייה של לילי חזרו לשיגרה ,"והעצים שבו ללבלב"…

 

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות