דף הבית / כללי / שמרו על תוארם

שמרו על תוארם

האלופה שהניפה את התואר הראשון של העונה גם בסוף הקיץ שעבר, התייצבה למשחק הגמר באשדוד מול הפועל המקומית ואחרי 60 דקות, השיגה ניצחון 26:22, ושמרה על התואר השלישי בחשיבותו, רגע לפני פתיחת משחקי הליגה.
ראשון פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 7:4 בדקות הפתיחה. אך אשדוד לא נבהלה ואחרי 19 דקות של משחק, התוצאה אוזנה ועמדה על 9:9. המשחק נשאר צמוד ולהפסקה ירדו שתי הקבוצות כשלוח התוצאות ממשיך להיות מאוזן ומראה על 13:13. כמו את המחצית הראשונה, גם את השנייה פתחה האלופה טוב יותר מיריבתה, ושוב עלתה ליתרון של שלושה שערים, כשהמצטיין באותן דקות היה השוער אלדר שיקלושי שסיכל את התקפות אשדוד פעם אחר פעם. המקומיים עוד הספיקו להתקרב עד לשני שערים בלבד, אך בסופו של דבר הניצחון נשאר אצל האלופה ומחזיקת גביע השופטים, שהניפה תואר ראשון העונה. מאמן הקבוצה סער פרנקל, אמר בסיום: "אנחנו שמחים לפתוח את העונה בצורה טובה, ובכלל אנחנו בשלב טוב בהכנות ומרגישים שהחברה מחוברים יחד, על אף הפציעות. לגבי המשחק הנוכחי – במחצית הראשונה הרגשנו שההגנה לא טובה, ולא לקחנו כדורים. במחצית השנייה ההגנה התחזקה, עשינו מעברים ועצרנו את אשדוד על תשעה שערים".
כבשו: טורקניץ 7, קראצ'יץ' ושי הרשקוביץ 4 כל אחד, מתן גולץ ויואב נאמן 3 כל אחד, עומר גרא 2, טל גרא, סטלמן ופרידמן 1 כל אחד.
ביום שני, ייצאו לדרך משחקי ליגת העל ובמחזור הפתיחה תתארח האלופה במגרשה של מ.כ חולון. קבוצת הפועל ראשון לציון תפתח עם משחק ביתי מול א.ס רמת השרון. בשבוע שעבר פורסמה גם תוכנית המשחקים של הליגה הלאומית לנשים שתצא לדרך בעוד שלושה שבועות, ובה נקבע כי במחזור הפתיחה תשחקנה בנות מכבי במשחק חוץ מול מכבי רמת גן, ואילו אלו של הפועל, תפתחנה במשחק ביתי מול מכבי פתח תקווה.
בסוף השבוע האחרון, התקיים בפעם השלישית ברציפות, טורניר הנערים על שם גבי ריינגולד זכרונו לברכה. את מכבי ראשון לציון ייצגה קבוצת נערים ט' עם המאמן גל אברהם, יחד עם קבוצות הנערים של נס ציונה ורחובות. במשחק הראשון, פגשה ראשון לציון את רחובות. ראשון הייתה טובה יותר מהפתיחה, ושמרה על פער קטן אך בטוח לאורך כל המשחק ,עד לניצחון 20:17. כבשו למכבי: בן חסין 12, נועם אלתר ושחר אנג׳ל 3 כל אחד, אופק צברי ואריאל ירושלמי 1 כל אחד.
במשחק בין נס ציונה לרחובות, הייתה זו נס ציונה שניצחה ועלתה למשחק המכריע מול ראשון לציון. אחרי דקות ראשונות צמודות, החלה נס ציונה לברוח לנערי ראשון לציון ופתחה פער שכבר לא היה ניתן לגישור. בסיום, ניצחו האורחים 26:16, וזכו בגביע הנודד על שם גדי ריינגולד. כבשו למכבי: בן חסין 4, נועם אלתר ואריאל ירושלמי 3 כל אחד, שחר אנג׳ל ועילי שרף 2 כל אחד, אופק צברי ודניאל גולדשטיין 1 כל אחד.
בסיום הטורניר נערך טקס חלוקת מדליות לכל השחקנים המשתתפים ולשופטים וכמובן הוענק הגביע לקבוצה הזוכה א.כ נס ציונה.

מכבי חוגגת תואר ראשון- צילום מכבי ראשל"צ
הגביע שוב שלנו. נאמן חוגג- צילום מכבי ראשל"צ
הלפרין וסרוגו עם הגביע- צילום מכבי ראשל"צ
טורניר גדי ריינגולד- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות