דף הבית / כללי / שלוש כפול שתיים

שלוש כפול שתיים

אחרי הניצחון הגדול על הוד השרון בשבוע שעבר, אירחה נחלת יהודה את הפועל כפר קאסם למשחק תחתית חשוב וניצחה 2:1. כל השערים במשחק נכבשו בחלקו השני. בדקה ה-67, העלה יניב סבג את נחלת יהודה ליתרון של 1:0. שלוש דקות מאוחר יותר, כבשה כפר קאסם את השוויון ואת שער הניצחון כבש משה דננבאום ארבע דקות לסיום. בעקבות הניצחון בורחת נחלת יהודה למרחק של שמונה נקודות מהקו האדום ומסבכת את כפר קאסם. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול בית דגן ותנסה לחבר ניצחון שלישי ברציפות.

במחוז דרום ב', של ליגה ב', חזרה קבוצת שיכון המזרח לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. הקבוצה ניצחה 2:0 בביתה את בני אילת עם צמד שערים של גבי אלבז בדקות 42 ו-49. הקבוצה מדורגת שישית בטבלה ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ אצל השכנה בני יצאלאל מהתחתית.

בליגה ג', אחרי התבוסה הלא נעימה בשבוע שעבר, מ.ס ראשון לציון סיימה בתיקו ביתי 2:2 את משחקה מול מבשרת ציון שגם סיים את הסיבוב הראשון. רועי אסייג ונתן נגוסה, העלו את ראשון לציון ליתרון 2:0 עוד לפני ההפסקה, אבל מבשרת איזנה בשני שערים במהלך המחצית השנייה. הקבוצה במקום העשירי בטבלה ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ מול הפועל מצליח. היא תקווה להגיע לתוצאה שדומה לסיבוב הקודם, אז הביסה את מצליח 4:0.

יניב סבג
כבש את הראשון, יניב סבג מנחלת יהודה
כדורגל שיכון המזרח
חזרו לנצח- צילום מדף הפייסבוק של שיכון המזרח
  1. חזרו לנצח- צילום מדף הפייסבוק של שיכון המזרח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות