דף הבית / כללי / שיכון מתאוששת נחלת מסתבכת

שיכון מתאוששת נחלת מסתבכת

שחקני השיכון הדרימו עד אילת הרחוקה למפגש מול המקומית שנמצאת במומנטום חיובי כבר מספר שבועות. אילת הייתה הראשונה לעלות ליתרון 1:0 בדקה ה-13. זה היה גם השער היחיד במחצית הראשונה. עם פתיחת המחצית השנייה, כבש דניאל סהלו את שער השוויון לזכות שיכון המזרח, ורבע שעה לסיום קבע אושרי ביינה את תוצאת המשחק 2:1 לשיכון, אחרי שאילת נשארה בעשרה שחקנים עשר דקות קודם לכן. בעקבות הניצחון, זינקה הקבוצה אל המקום השביעי בטבלה ובמחזור הקרוב תקווה להשיג ניצחון שלישי רצוף כשתארח את בית"ר גבעת זאב.
במחוז המקביל, נחלת יהודה ממשיכה להסתבך בתחתית אחרי הפסד ביתי נוסף 1:0 לבני יפו. המשחק היה חלש, ובמחצית הראשונה לא נכבשו שערים וכמעט ולא היו מצבים לשתי הקבוצות. גם המחצית השנייה הייתה דומה, אך עשר דקות לסיום ניצל עופר סער האורח, טעות בהגנת המקומיים בשביל לכבוש את השער היחיד במשחק ולשלוח את נחלת יהודה אל חדרי ההלבשה עם הפסד שלישי ברציפות. נחלת רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל למבחנים, ותהיה חייבת להתעורר בשביל לסיים את העונה בצורה רגועה. במחזור הקרוב היא תצא למשחק על שש נקודות מול הצמודה אליה בטבלה- רו"ח תל אביב.
בליגה ג', קבוצת מ.ס ראשון לציון נמצאת בתקופה לא טובה, וביום שישי ספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 3:1 בחוץ מול טירת שלום. אלעד דן כבש את השער היחיד לזכותה. את החלק האחרון של המשחק עשתה הקבוצה עם תשעה שחקנים בלבד, אחרי שביאשגר זגייא ועידן דהרי, הורחקו בכרטיסים אדומים. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את מוליכת הטבלה- מ.ס הפועל לוד.

נחלת מול יפו- צילום גולר
שחקני השיכון חוגגים באילת- צילום גולר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות