דף הבית / כללי / שיכון ונחלת לא עוצרות

שיכון ונחלת לא עוצרות

לקח חלק בחגיגה של השיכון- היילה. צילום דאבל פס
לקח חלק בחגיגה של השיכון- היילה. צילום דאבל פס

בליגה ב', שיכון המזרח רשמה את ניצחונה העשירי העונה כשהביסה בחוץ 5:0 את בית"ר קריית גת. עוד לפני השער הראשון, נשארה קריית גת בעשרה שחקנים אחרי כרטיס אדום שספג אושר דהן בדקה ה-20. זה היה האירוע המשמעותי היחיד במחצית הראשונה, לפני המבול שהתחיל שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, עם השער הראשון של השיכון ושל אושרי ביינה. בדקה ה-55, מצליחה שיכון לכבוש שני שערים מהירים מרגליהם של ליאו אמסיס ועמי נחאיסי ועשר דקות לאחר מכן, ליאור היילה כבש את הרביעי לזכות השיכון. את תוצאת המשחק קבע שליו נונה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים ממש בדקה האחרונה של המשחק כשבמקביל קריית גת נשארת בתשעה שחקנים. הניצחון משאיר את שיכון במקום השלישי, אך הצמרת בוערת בעקבות הפסדה של כסייפה שהוליכה את הטבלה ואיבדה את המקום הראשון לטובת דימונה. שיכון, צמצמה את הפער מכסייפה לשלוש נקודות ומהפסגה היא רחוקה ארבע נקודות בלבד. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את מועדון צעירי רהט מהתחתית.

בליגה ג', נחלת יהודה ממשיכה לדהור קדימה אל עבר ליגה ב', ובמחזור האחרון ניצחה בביתה 2:1 את מ.ס רמלה וחזרה לפסגת הטבלה כשצמודות אליה בית"ר אשדוד ובני יצאלאל כשלשלושת הקבוצות 38 נקודות ומאזן זהה של 12 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. כל שלושת השערים במשחק הניצחון מול רמלה, נכבשו במחצית השנייה. נדב אשכנזי היה הראשון לכבוש בדקה ה-53, דקל מנחם הכפיל את התוצאה בדקה ה-61 ורמלה הצליחה לכבוש שער יחיד בדקה ה-77 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. במחזור הקרוב תארח נחלת את מבשרת ציון אותה הביסה 7:0 במחזור הפתיחה של העונה. מי שממשיכה לאבד גובה בשבועות האחרונים, היא קבוצת מ.ס ראשון לציון שהובסה במגרשה 6:1 על ידי בני יצאלאל מהצמרת. את השער היחיד לזכות ראשון לציון כבש אלעד דן במחצית השנייה. גם במחזור הקרוב לא יהיה לה קל כשהיא תארח קבוצת צמרת נוספת שנלחמת על העלייה לליגה ב' – בית"ר אשדוד.

חזק בצמרת- צילום נחלת יהודה
חזק בצמרת- צילום נחלת יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות