דף הבית / כללי / שוקל את המשך דרכו

שוקל את המשך דרכו

רונן דמארי

אבי דנינו יסיים בחודש אוקטובר את הקדנציה הרביעית שלו במועצת העיר ולדברי מקורביו, קיימת סבירות גבוהה שלא יתמודד שוב בבחירות הקרובות. בסביבתו מספרים על לחצים כבדים שמופעלים עליו מצד תומכיו הרבים ומצד תושבים, להם סייע במהלך פעילותו הציבורית הענפה. בבחירות שהתקיימו בשנת 2013 קיבלה רשימתו של דנינו כמות קולות גבוהה שאמורה הייתה להספיק לשני מנדטים, אולם בשל הסכמי עודפים בסופו של יום היא זכתה רק למושב אחד במועצת העיר.
דנינו נחשב לאיש ציבור אהוד, שבניגוד לאחרים לא הסתבך מעולם בתככים פוליטיים וביריבויות שהידרדרו למחוזות לא ראויים.
גורם פוליטי אמר השבוע ל"גל גפן" כי במידה ודנינו יחליט בסופו של דבר שלא להתמודד בבחירות הקרובות, ייתכן כי בן בריתו הפוליטי, מנהל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות המרחב, דוד ראובן, ייכנס בנעליו ויוביל את הרשימה העצמאית "זך". ראובן שכיהן בעבר בין היתר כחבר מועצת העיר וכיו"ר ועד עובדי העירייה, התמודד בבחירות האחרונות במקום השני ברשימה, אולם כעת, כאמור, הוא עשוי להוביל אותה. במקרה שכזה דנינו יתמוך בראובן ויטיל את כובד משקלו על מנת לסייע להצלחת הרשימה.
אחד מחברי המועצה אמר השבוע ל"גל גפן": "זה באמת נראה שאבי החליט שמספיק לו וזה מאוד חבל כי אבי הוא אחד מהאנשים היחידים שאני מכיר שפועלים מהלב ובאמת עוזרים לכל מי שפונה אליהם. אנחנו צריכים נבחרי ציבור כמוהו בראשון לציון".
דנינו עצמו מסר: "חשבתי שההחלטה בנושא תהיה קלה, אבל התברר לי שהיא הרבה יותר קשה משהערכתי, משום שמופעל עליי לחץ גדול מאוד מצד חברים וגורמים רבים. נטיית הלב שלי היא לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.
בקרוב אודיע על החלטתי ובכל מקרה, תמיד אשאר קשוב לצרכי הציבור ואפעל למענו כפי שעשיתי עד עכשיו".

אבי דנינו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות