דף הבית / כללי / שוב קשה, שוב מתוק

שוב קשה, שוב מתוק

הקבוצה של עידון מימון, פתחה את העונה עם ניצחון דחוק על חולון והמשיכה אותה עם ניצחון צמוד נוסף הפעם על מחזיקת גביע השופטים הטרייה- א.ס רמת השרון. נראה ששוער האדומים- פדז'ה דיאנוביץ', הולך לבוא לאחים חן וגיל פורמנץ מרמת השרון בסיוטי הלילה שלהם אחרי שהם פשוט לא הצליחו להכניע אותו בזריקות הפנדל במשחק האחרון. השוער נהיה מצוין במחצית הראשונה כמו גם כל שחקני ראשון לציון שירדו למחצית ביתרון 14:12. רמת השרון הצליחה לאזן את התוצאה עם פתיחת המחצית השנייה, והמשחק נשאר צמוד עד לרגעיו האחרונים. האורחים הצליחו לבצע מהפך ראשון בהתמודדות ועלו ליתרון 18:17, אך נדב ניזרי עם צמד, החזיר את היתרון לאדומים. ראשון הצליחה שוב לברוח בדקות האחרונות להפרש של שלושה שערים, רמת השרון חזרה וצמצמה לשער אחד, עידן מימון לקח פסק זמן בשניות האחרונות ונובאק בוסקוביץ עם שער חצי דקה לסיום יחד עם נדב ניזרי המצוין שכבש את האחרון, חתמו את תוצאת המשחק- 31:29 לאלופה ומחזיקת הגביע.

כבשו: נובאק בוסקוביץ' 10, נדב ניזרי 5, דניאל שקלים 4, רותם בר, סאבו  מ סטר וערן צרפתי 3 כל אחד, גיא כהן 2 והשוער פדז'ה דיאנוביץ כבש שער אחד ועצר 13 כדורים עם 32 אחוזי הצלחה.

צילום: גבי אללוף

מאמן הקבוצה- עידן מימון, אמר בסיום: "הסיפור הוא קבוצה. עשינו טעויות בחצי השני, אבל הוכחנו אופי. זה חשוב מאוד עבורנו לנצח את רמת השרון במחזור השני. אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות, אבל אנחנו מספיק חזקים ונדע להתמודד גם בהמשך. יש לנו צעירים שמקבלים ועוד יקבלו הזדמנויות. רותם עשה עבודה פנטסטית, כמובן נדב ניזרי.  אין אחד שלא נתן 200 אחוז. פדז'ה היה אדיר. כמובן נובאק". במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן.

פתיחה מוצלחת לעונה לקבוצת הנשים של המועדון שניצחה 28:23 את בנות הרצליה. הפתיחה הייתה מגומגמת ודווקא הרצליה הייתה זו שעלתה ליתרון ואף ירדה למחצית כשהיא מוליכה 15:12. אך האדומות עם המאמנים דביר גולדשטיין ואביתר גבעון, כבשו שלושה שערים, איזנו את התוצאה ובהמשך לקחו את ההובלה עד לניצחון בסיום. דביר גולדשטיין אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד על יריבה טובה. בחצי הראשון לא שיחקנו טוב בעיקר בצד ההגנתי וספגנו שערים מיותרים במקביל איבדנו הרבה כדורים. לחצי השני הבנות עלו נחושות, שיפרו את משחק ההגנה, מה שתרם לספיגת 8 שערים בכל המחצית וליציאה להתקפות מתפרצות ועקב כך לשערים קלים. כל הכבוד לבנות על הלחימה." היום (חמישי) תשחק הקבוצה בחוץ מול מכבי פתח תקווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות