דף הבית / כללי / רואים שש שש

רואים שש שש

זאת הפעם ה-15 שהמועדון זוכה באליפות, והפעם היא הושגה אחרי ניצחון במשחק האחרון של גמר אליפות המועדונים, נגד מארחת טורניר הפלייאוף- חצור. במשחק שהבטיח את האליפות, שיחקו יחדיו סגן אלוף ישראל- דניאל צ'יסלוב, יחד עם יאנה מולודצקי. הם גברו במשחק הזוגות המעורבים על שרי רוטשטיין ומאי בר נצר מחצור, קבעו 3:2 והביאו צלחת אליפות נוספת לראשון לציון.

הגמר היה הפכפך וצמוד. חצור הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון אחרי ניצחון בזוגות הגברים על ליאור קרויטור ואלכס בס. מולודצקי השוותה עם ניצחון במשחק הנשים וצ'יסלוב העביר את היתרון לראשון לציון כשניצח בגמר הגברים. חצור, איזנה את התוצאה עם ניצחון של בר נצר על בס, ואז הגיע הניצחון הגדול של שני המנצחים הגדולים של היום שהבטיחו שהצלחת תישאר במקום הנכון.

בדרך לגמר, ניצחה ראשון לציון 3:1 את הפועל פתח תקווה. במועדון המנצח עדיין לא החליטו אם להירשם לטורניר גביע אירופה לאלופות, בו לקחה הקבוצה חלק בעבר.

עוד צלחת לארון- צילום איגוד הבדמינטון
עוד צלחת לארון- צילום איגוד הבדמינטון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות