דף הבית / כללי / קליל על הגליל

קליל על הגליל

הילד ענק- נועם דוברת מול הגליל. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הילד ענק- נועם דוברת מול הגליל. צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אחרי מספר שבועות לא יציבים, מצליחה מכבי ראשון לציון לחזור אל המסלול הנכון וביום שני חיברה ניצחון שני ברציפות הפעם בבית מכבי 90:64 על גלבוע גליל. המצטיין במשחק היה הכוכב הצעיר של הקבוצה- נועם דוברת, שקבע שיא קריירה חדש ולבטח לא אחרון כשקלע 18 נקודות. גם בראשון לציון נפרדו מאגדת הכדורסל- קובי בראיינט, שהלך לעולמו באופן טראגי כשהתרסק עם מסוקו הפרטי ביום ראשון. שתי הקבוצות ערכו מחווה מקורית ומרגשת כשבפתיחת המשחק כל קבוצה כידררה את הכדור במשך כל שעון 24 השניות, כמו מספר הגופייה של בראיינט. כשהמשחק יצא לדרך, ראשון לציון מיהרה לפתוח פער קטן אך בטוח כשעוז בלייזר ממשיך את היכולת הטובה מהמשחק הקודם ומוביל את ראשון לציון ליתרון 14:9. הפרש חמש הנקודות נשמר עד לסיום הרבע הראשון שהסתיים בתוצאה 24:19. נועם דוברת ודריל מונרו דאגו להגדיל את  הפער לדו ספרתי עם פתיחת הרבע השני, גליל עוד הספיקה לנצל עבירה טכנית שקיבל בורדיון בשביל לחזור מעט למשחק, אבל דוברת המשיך להיות האיש החם והוביל בריחה נוספת כשלקראת סוף המחצית מי שהצטרף לחגיגה היה ג'יימס קלי, אקס הגליל, שעלה מצוין מהספסל. להפסקה ירדה ראשון לציון ביתרון 49:37.

חזרו לעצמם- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
חזרו לעצמם- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

קלי המשיך במומנטום המצוין גם עם פתיחת המחצית השנייה ויחד עם מונרו, דאגו להגדיל את היתרון ל-16 נקודות. כמו בסוף המחצית הראשונה, גם הפעם גליל קצת התקרבה אבל ריצת 12:0 בהובלת דוברת והמילטון, סיימה את הרבע השלישי בתוצאה 67:46. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, גלבוע לא ממש התאמצה להפריע לחבורה של גיא גודס, דוברת המשיך בשלו ואליו שמחו להצטרף גם אדם אריאל, קלי, סווינג ובדקות האחרונות גם ניב בלול הצעיר שקלע את נקודות הבכורה שלו העונה בשבוע שעבר. האחרון שהצטרף לחגיגה עם נקודות ראשונות בסגל הבוגרים, היה ליעד משען שחתם את תוצאת המשחק עם קליעה מדויקת מחוץ לקשת- 90:64 ענק למכבי ראשון לציון שתוקעת יתד במקום השלישי בליגה. קלעו: קלי 20, דוברת 18, מונרו 15, בלייזר 9, המילטון 8, אריאל 6, סווינג 5, משען, בורדיון ובלול 3 כל אחד. במחזור הקרוב תארח הקבוצה בבית מכבי, את הפועל באר שבע.

קבוצת הנוער של המועדון תחת המאמן רועי קארש, השיגה אף היא ניצחון גדול כששמרה על מאזן מושלם בליגת העל אחרי 84:74 על הדולקת אחריה- הפועל תל אביב. ראשון לציון הוליכה במשך כל המשחק ובכל פעם שהפועל ניסתה להתקרב, דאגו שחקני ראשון לציון בהובלת טל פלד, להעביר הילוך ולשמור על יתרון בטוח עד לניצחון. פלד, סיים עם 20 נקודות. עוד קלעו: עידו רוימי 15, יוגב עובדיה 13, אפק שפיר ואיתן בורג 12 כל אחד, ליאור ברקוביץ 10, רועי ויגודמן 2 . הקבוצה בפסגת מחוז דרום ורחוקה שתי נקודות מהמקום השני בו נמצאת הפועל.

הנוער מול הפועל- צילום מכבי ראשון לציון
הנוער מול הפועל- צילום מכבי ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות