דף הבית / כללי / עצירה לא מתוכננת

עצירה לא מתוכננת

הפועל ראשון לציון ספגה בשבוע שעבר הפסד ביתי מאכזב 3:2 לקבוצת בית"ר תל אביב בת ים מהחלק התחתון של הליגה הלאומית. מיקו ממן, דאג לעלות את ראשון לציון ליתרון ראשון בדקה ה-14, אבל בית"ר הצליחה לאזן לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-55 הושלם המהפך כשבית"ר עלתה ליתרון 2:1 וארבע דקות לסיום ביססה את ניצחונה עם שער שלישי. גיל יצחק שבעונה שעברה היה חתום על שערי ניצחון רבים שנכבשו בדקות האחרונות, כבש גם הפעם בדקה ה-88, אבל זה לא הספיק לשום דבר והקבוצה של עופר טסלפפה, רשמה את הפסדה השני בתשעה משחקים והתרחקה מהצמרת הגבוהה. מחר (שישי) תצא הקבוצה למשחק קשה מול הפועל פתח תקווה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.

קבוצת הנוער של המועדון ירדה גם היא מאוכזבת במחזור האחרון, כשהפסידה בחוץ 2:0 להפועל רמת גן במסגרת המחזור השישי של ליגת העל. במהלך המחצית הראשונה הורחק שחקן הקבוצה הבטיה ג'מבר, שספג שני כרטיסים צהובים תוך שתי דקות. היה זה הפסדה השלישי של הקבוצה המדורגת במקום העשירי ובמחזור הקרוב שייערך בשבת, היא תארח את מכבי תל אביב.

ממן מאוכזב- צילום אודי ציטיאט בית"ר ת"א בת ים
ממן מאוכזב- צילום אודי ציטיאט בית"ר ת"א בת ים
הכתומים נעצרים בבית- צילום אודי ציטיאט בית"ר ת"א בת ים
הכתומים נעצרים בבית- צילום אודי ציטיאט בית"ר ת"א בת ים
האוהדים הכתומים מול בית"ר ת"א בת ים- צילום עמותת אוהדי הפועל ראשל"צ
האוהדים הכתומים מול בית"ר ת"א בת ים- צילום עמותת אוהדי הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות