דף הבית / כללי / נחלת לא עוצרת

נחלת לא עוצרת

אחרי עונה קשה בליגה ב', נראה שהעונה בליגה ג' תהיה סוג של טיול ותיקון עבור קבוצת נחלת יהודה שאחרי חמישה מחזורים נמצאת בראש הטבלה עם מאזן מושלם ויחס שערים בלתי הגיוני של 24-0. אם תמשיך בקצב הזה, היא תבטיח את חזרתה לליגה ב' הרבה לפני סיום העונה. במחזור האחרון המשיכה הקבוצה עם הצגה נוספת הפעם עם ניצחון ביתי על מ.כ ירושלים- 2:0. בניגוד למשחקים קודמים, הפעם הניצחון הושג ממש בדקות הסיום כשבדקה ה-87 כבש נדב אשכנזי את הראשון ובדקה ה-90 חתם שי גרוספלד את תוצאת המשחק. ביום שישי, הקבוצה תרצה להמשיך ברצף כשתצא למשחק חוץ מול בית"ר גבעת זאב. נציגה נוספת בליגה האחרונה- קבוצת מ.ס ראשון לציון, נראית מצוין אף היא מפתיחת העונה וביום שישי טיפסה אל המקום השני בטבלה אחרי ניצחון חוץ 2:0 על מ.ס רמלה. רונן קפרא העלה את ראשון לציון ליתרון של 1:0 בדקה ה-64 ורוני אוחנה חתם את תוצאת המשחק חמש דקות מאוחר יותר. הקבוצה עם ארבעה ניצחונות מפתיחת העונה וביום שישי היא תארח את מבשרת ציון.

בליגה ב', קבוצת מ.ס שיכון המזרח שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, איבדה קצת גובה בשבועות האחרונים. במחזור האחרון סיימה בתיקו ביתי 1:1 את משחקה מול מ.ס באר שבע. את השער לזכותה כבש דקל כחלון בדקה ה-61. הקבוצה מדורגת במקום החמישי אחרי שבעה מחזורים ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ נגד בני אילת.

פתיחת עונה מצוינת- צילום מ.ס ראשון לציון
פתיחת עונה מצוינת- צילום מ.ס ראשון לציון

 

שמעון וקנין- שיכון המזרח
שמעון וקנין- שיכון המזרח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות