דף הבית / כללי / מתקרבים אל הגמר

מתקרבים אל הגמר

אחרי שני משחקים צמודים וקשים שהסתיימו בניצחון אחד ביתי לכל קבוצה (38:39 למכבי ו-37:33 לרמת השרון), אירחה בסוף השבוע האחרון מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון, את א.ס רמת השרון למפגש השלישי במסגרת חצי גמר הפלייאוף ואחרי עוד משחק מרתק, ניצחה 33:29 ועלתה ליתרון 2:1. ביום שני (לאחר סגירת הגיליון) נערך המפגש הרביעי ברמת השרון ואם ניצחה מכבי, היא העפילה אל גמר הפלייאוף.

המשחק בבית מכבי נפתח בצורה מהירה עם לא פחות מ-12 שערים בשמונה הדקות הראשונות, שישה שערים לכל קבוצה. רמת השרון עלתה ליתרון 9:8, אך ארבעה שערים ללא מענה הפכו את התוצאה לזכות ראשון לציון אחרי 20 דקות של משחק. רמת השרון חזרה טוב מפסק הזמן שלקח מאמנה אסף לוי, וכבשה שני שערים מהירים שהחזירו את המשחק להיות צמוד עד למחצית שהסתיימה בתוצאה מאוזנת 13:13.

רמת השרון פתחה טוב יותר את המחצית השנייה ועלתה ליתרון של שני שערים לפני שקופמן ובר מסורי איזנו שוב. הנדנדה המשיכה ועשרים דקות לסיום התוצאה עמדה על שוויון 20. ראשון לציון כבשה שניים ללא מענה וכאן נגמר לרמת השרון האוויר. אחרי פסק זמן, הצליחו החניכים של סער פרנקל לעלות ליתרון שיא של 26:21, אבל רמת השרון לא נשברה והמשיכה להילחם בדקות שנשארו. התוצאה הצטמצמה לשני שערים בלבד, סער פרנקל עצר את המומנטום בשביל לארגן מחדש את השורות ועשר דקות לסיום שוב ברחה מכבי ליתרון של ארבע שערים. מהבור הזה רמת השרון כבר לא הצליחה לחזור ולרמת השרון נשאר רק לצמצם את התוצאה עד לסיום.

כבשו: סטויקוביץ 7, מסורי, קופמן וסידי 6 כל אחד, מאטיץ 4, סטלמן 3 וקראציץ 1. דן טפר במשחק ענק עם 18 עצירות בשער ב-39 אחוזי הצלחה. מאמן ראשון לציון סער פרנקל אמר בסיום: "משחק קשה ואינטנסיבי מאוד, שהוציא משתי הקבוצות אנרגיות וכוחות רבים. הכי חשוב הוא שניצחנו. אם יהיה צורך במשחק חמישי ואחרון הוא יתקיים ביום שישי הקרוב.

 סידי מתעופף בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
סידי מתעופף בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דן טפר בפוזה אופיינית- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דן טפר בפוזה אופיינית- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
גרא וסטויקוביץ מול רמת השרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
גרא וסטויקוביץ מול רמת השרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות