דף הבית / כללי / מתחת לקו האדום

מתחת לקו האדום

גם חזרתו של ניר ברקוביץ אל הקווים, לא מנעה את הנפילה. ביכולת של השבועות האחרונים כולם ידעו שזה רק עניין של זמן עד שהפועל ראשון לציון תרד אל מתחת לקו האדום ובסוף השבוע האחרון זה אכן קרה כשהקבוצה הובסה בלוד (בפעם השנייה בתוך שבועיים) וירדה אל המקום הלפני אחרון בטבלת הליגה הלאומית, שמוביל בסוף העונה אל ליגה א'.

כבר בדקה הראשונה עלתה לוד ליתרון של 1:0 והמשיכה ללחוץ בדרך לשני אחרי 14 דקות של משחק. דולב בלולו, הפיח תקוות בראשון לציון עם שער מצמק בדקה ה-21 שגם חתם את תוצאת המחצית, אבל שני שערים נוספים של לוד במחצית השנייה, לא השאירו לה סיכוי. ביום רביעי הבא תארח הקבוצה את ניר רמת השרון למשחק קריטי על שש נקודות. שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות וניצחון ייתן לכתומים מעט חמצן במאבקי התחתית.

בליגה הלאומית לנוער, שומרת הפועל ראשון לציון על מקומה בפסגת הטבלה אחרי ניצחון חוץ 3:1 על נס ציונה. דווקא המקומיים היו אלו שכבשו ראשונים בדקה ה-19, אך דור אדרי ודולב אלגרבלי, דאגו למהפך עוד לפני השריקה להפסקה. סיימון היילה חתם את תוצאת המשחק שלוש דקות לסיום והקבוצה במקום הראשון עם הפרש של שתי נקודות מהדולקת אחריה קטמון ירושלים. שני מחזורים נותרו לסיום הליגה ובסוף השבוע הבא תארח הקבוצה את שמשון תל אביב. ניצחון ביתי ואיבוד נקודות של קטמון, יבטיח את האליפות והחזרה של הקבוצה אל ליגת העל.

הסתבך בתחתית, ברקוביץ- צילום דאבל פס
הסתבך בתחתית, ברקוביץ- צילום דאבל פס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות