דף הבית / כללי / מתחילים את הדרך לדאבל

מתחילים את הדרך לדאבל

באופן מפתיע, היריבה של מחזיקת הגביע בשלב רבע גמר הפלייאוף תהיה לא אחרת מאשר קבוצת מ.כ באר שבע שרק בקיץ האחרון עלתה לליגת העל והצליחה להשתחל אל המקום השמיני ממש ברגע האחרון. מכבי ראשון לציון, סיימה כצפוי במקום הראשון בטבלה ואת העונה הסדירה חתמה עם ניצחון מספר 20 שלה- 39:25 על נס ציונה, שהגיע אחרי ההפסד היחיד שלה העונה שהגיע שבוע קודם לכן במשחק מול הרצליה.

המשחק מול נס ציונה התאפיין באווירת סוף עונה ומכבי פתחה בבליץ של 10:2 שלמעשה סגר את הסיפור כבר בחלק הראשון של המשחק. עד למחצית הצליחה נס ציונה לצמצם קצת ולהפסקה ירדו הקבוצות כשלוח התוצאות נעצר על 18:12 למכבי. המחצית השנייה הייתה המשך ישיר ל'טיול' של המחצית הראשונה כשנס ציונה לא מתקרבת וההפרש הולך וגדל ככל שעוברות הדקות. מאמן הקבוצה סער פרנקל, הרשה לעצמו לשתף את כל שחקני הסגל כולל הצעירים- ניב שמן ועמית צ'מרינסקי. כבשו: עמית סטלמן 7, ראסטקו סטויקוביץ 5, שניר נציה, יואב נאמן, מרקו מאטיץ׳ וולדי קופמן 4 כל אחד, יוני רוזנטל ורותם סגל 3 כל אחד, עומר גרא 2, דניאל פרידמן ועמית צ׳מרינסקי 1 כל אחד.

בגזרת הנשים באופן מקרי ומפתיע, נחלה הקבוצה הפסד בכורה ובדיוק כמו הגברים, הייתה זו היריבה מהרצליה שהצליחה לנצח את מחזיקת הגביע. המשחק שהיה צמוד לכל אורכו, הסתיים בהפסד 27:26, אך בניגוד לגברים פה הייתה השלכה ישירה על המקום בטבלה ובנות מכבי ירדו אל המקום השני כשהן עם נקודה פחות מהמוליכה הפועל ראשון לציון. כבשו: ניצן דונאי וגבריאלה פסואה 6 כל אחת, נלי אמינוב וג'קלין אנסטסיו 5 כל אחת, קרן טפליצקי 2, שיר גבזה וקים לוי 1 כל אחת.

מאמן הקבוצה גלעד מאור, אמר בסיום: "מתחילת המשחק הרצליה היו הרבה יותר טובות ולמרות שלא היה רחוק שנגנוב תיקו. אני מוריד את הכובע בפני בנות הרצליה ובני אינגל על משחק מדהים. ידעתי מראש שיהיה קשה כי בנות הרצליה קבוצה מצוינת שצריך לקחת בחשבון במאבק על האליפות והיום זה הוכח. לא פשוט לחוות הפסד אחרי עונה ללא הפסדים אבל טוב שזה קרה היום ולא במשחקים על תואר. נצטרך לעבוד קשה ולחזר ליכולת שאפיינה אותנו בכל הניצחונות, אני סומך על השחקניות שלי שיעשו זאת."

בשבוע הבא ייערך הדרבי הגדול במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה והוא יהיה כמובן קרב ישיר על פסגת הטבלה.

הפסד בכורה, דונאי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הפסד בכורה, דונאי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
שיחק וכבש, צ'מרינסקי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
שיחק וכבש, צ'מרינסקי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
טיול במחזור האחרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
טיול במחזור האחרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות