דף הבית / כללי / מעבירים שלב בהכנות

מעבירים שלב בהכנות

אחרי מסיבת העיתונאים שהוציאה את העונה החדשה לדרך באופן רשמי, קיימה קבוצת הפועל ראשון לציון את אימון הפתיחה שלה שהיה כמו כל שנה, הפנינג גדול לאוהדיה. בקבוצה שיציינו השנה יובל שנים, הכינו דוכני מרצ'נדייז עם מוצרים מקוריים שהוכנו במיוחד לרגל השנה הקרובה. האוהדים ירדו אל הפרקט, שוחחו והצטלמו עם שחקני הקבוצה, באירוע שהתקיים בהיכל 360 בנחלת יהודה.
כמה ימים אחר כך, ערכה הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה, כשאירחה את א.ס רמת השרון. בסופן של 60 הדקות, הפסידו האדומים 26:24. המשחק היה צמוד והפכפך לכל אורכו, כשבמחצית הוליכה ראשון לציון 13:11. גם המחצית השנייה נשארה צמודה, רמת השרון הצליחה לקחת את ההובלה, ושמרה על היתרון עד לסיום. בראשון לציון יכולים להתנחם בעובדה שהם שיחקו ללא שלושה שחקנים מרכזיים בסגל. לקבוצה צפויים עוד לא פחות מעשרה משחקי אימון עד לפתיחת העונה בסוף חודש ספטמבר, כשבין לבין תטוס הקבוצה למחנה אימונים בבוסניה. הערב (חמישי) תשחק הקבוצה בחוץ מול רחובות, ובשבוע הבא תארח את חולון ביום שני, ואת נס ציונה ביום שישי. במועדון האדום מרוצים מאוד מקצב מכירת המנויים, ובטוחים שהאווירה הביתית השנה תעזור לקבוצה להגיע כמה שיותר רחוק.
מאמן הקבוצה עידן מימון, קופץ בימים אלו בין אימוני קבוצתו לבין אימוני הנבחרת, שם הוא משמש כעוזר מאמן, כשתחתיו בין היתר נמצאים חמישה משחקני האדומים: אבישי סמולר, יותם טל, עוז חממי, יובל גררה ודניאל שקלים. מימון אמר עם פתיחת אימוני הנבחרת: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה. תמיד היה לי חיבור מיוחד לנבחרת ישראל, וחוויתי בה רגעים נפלאים ומרגשים. כיף גדול להיות כאן שוב היום. המשימה הראשונה שעומדת בפנינו היא כמובן מוקדמות אליפות העולם. אנחנו נתכונן ונגיע אליה נחושים. זה בהחלט יכולה להיות ההזדמנות לעשות את הצעד הראשון לקדם את הנבחרת לעתיד מבטיח".

8. מימון עם הצוות המקצועי של הנבחרת- צילום עמית שיסל איגוד הכדוריד

הפועל מול רמת השרון- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

מימון עם הצוות המקצועי של הנבחרת- צילום עמית שיסל איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות