דף הבית / כללי / מכניסי אורחים

מכניסי אורחים

בשבוע שעבר התארחו במועדון, ספורטאי נבחרת סנט פטרבורג מרוסיה, העיר השנייה בגודלה ברוסיה שהיא גם עיר תאומה לראשון לציון. בין באי הנבחרת, כולם ספורטאים ברמה הגבוהה ביותר, היו גם אלוף אירופה בקדטים, מדליסט באליפות העולם לבוגרים עד גיל 21 ועוד מספר רב של ספורטאים מובילים בסבב העולמי. פרט פיקנטי הוא שבין חברי הנבחרת נמצאים גם ספורטאים ממועדון "טורבו-סטויטל", מסנט פטרבורג שהוא אחד המועדונים החזקים ברוסייה עם אלופים אולימפיים וספורטאים מהשורה הראשונה בג'ודו העולמי ובו גדל בין השאר לא אחר מאשר נשיא רוסיה- ולדימיר פוטין. יחד איתו התאמנו במועדון עוד הרבה אנשים שהיום עומדים בטופ הפוליטי והעסקי ברוסיה כמו למשל וסילי שסטקוב – חבר כנסת רוסי, נשיא איגוד הסמבו העולמי ובוריס טרכטנברג – אחד מחזיק שליטה בחברה בגזפרום, שני ברוסנפט ועוד. כולם עדיין קשורים מאוד למועדון וחלקם משמשים כספונסרים שלו.

הקשר בין המועדון הרוסי לבין מועדון עצמה אתלט בראשון לציון, התחיל דרך מי שהיה מאמנו של פוטין, אנטולי סלומונוביץ רחלין שהוא גם יהודי והיה בעברו מאמן נבחרת הנשים של רוסיה. במקביל, פבל מוסין, המאמן הראשי בעצמה אתלט, היה מאמן נבחרת הנשים של ישראל וכך התחברו שני המאמנים והפכו לחברי אמת. רחלין, נפטר לפני שש שנים אך מוסין שמר על קשר עם בנו מיכאל. הקשר הטוב בין המועדונים מתבטא בהזמנות הדדיות, כשספורטאי עצמה, הוזמנו בין היתר גם לתחרות לזכרו של אנטולי רחלין.

בביקור בישראל, נחתם הסכם חברות בין שני המועדונים שיכלול שיתוף פעולה בין הספורטאים ובין המאמנים. הנבחרת מסנט פטרבורג לקחה חלק במחנה אימון בינלאומי בו לקחו חלק לא פחות מ-250 ספורטאים ישראלים שמתאמנים לקראת אליפות ישראל שתתקיים בסוף החודש הבא. המאמן הראשי- פבל מוסין: "אני שמח מאוד שהצלחנו בפעם הראשונה בישראל לקיים מחנה אימון בסדר גודל כזה במסגרת מועדונים. ענף הג'ודו בעיר ראשון לציון הוא ברמה גבוהה ומגיע לספורטאים אימונים ברמה הגבוהה ביותר. מאוד שמח ומודה על שיתוף פעולה הדוק וכל המאמצים של העירייה, החברה העירונית ומחלקת הספורט- בלקיים מחנה זה שמקדם את הענף. היום כולם מבינים שיש לנו בעיר צוות הדרכה בכיר, ספורטאים מאוד מוכשרים והגיעה זמן לדאוג לתנאים ראויים ולמרכז אימונים שכבר קיים בתוכנית שלו על הנייר. אנחנו רק בתחילת דרכנו."

עוד קודם לביקור נבחרת סנט פטרבורג, התארח במועדון- מאסטר הסמבו וחבר המועדון, אנטון פפרני. פפרני, חבר ותיק במועדון ומשמש בנוסף גם כמנטור לצוות מאמני הסמבו. הוא מגיע מידי שנה בקיץ ועובד עם הקבוצות התחרותיות, בכדי לתרום מניסיונו הרב ולחזק לחניכי המועדון את הטכניקה בקרקע.

נבחרות סנט פטרבורג ועצמה האתלט- צילום עצמה אתלט ראשל"צ
נבחרות סנט פטרבורג ועצמה האתלט- צילום עצמה אתלט ראשל"צ
הנבחרות באימון המשותף- צילום עצמה האתלט ראשל"צ
הנבחרות באימון המשותף- צילום עצמה האתלט ראשל"צ
פפרני עם מוסין והספורטאים הצעירים- צילום מועדון אתלט ראשל"צ
פפרני עם מוסין והספורטאים הצעירים- צילום מועדון אתלט ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות