דף הבית / כללי / מכבי, תכירי- אירופה

מכבי, תכירי- אירופה

שבוע מפרך שכלל אימונים יומיים ושלושה משחקים נגד קבוצות צמרת בוסניות, הסתיים בסוף השבוע האחרון ונתן לאלופה טעימה קטנה ממה שמצפה לה השנה במסגרת האירופאית.
במשחק הראשון, פגשה ראשון לציון את קבוצת צליה לאשקו והפסידה לה 35:27. המחצית הראשונה הייתה צמודה כשמכבי נשארה צמודה למקומיים, הרבה בזכות עומר גרא והספרדי- לואיספה. למחצית ירדה מכבי בפיגור 15:13.
במחצית השנייה, העבירו הבוסנים הילוך, מכבי איבדה את המומנטום וההפרש גדל בהתמדה עד לסיום. כבשו: עומר גרא 7, דור קלדרון 6, לואיספה, טורקניץ ורוזנטל 3 כל אחד, הרשקוביץ 2, טל גרא, סטלמן ומסורי שער אחד כל אחד. בסיום המשחק אמר מאמן הקבוצה סער פרנקל: "אני לוקח הרבה דברים טובים. עלינו בהרכב חסר ותנאי מזג האוויר באולם לא היטיבו איתנו. על אף זאת, עשינו עבודה טובה ויש הרבה דברים לשפר בעיקר את ההגנה שלנו. אני לא מוכן גם במשחק כזה ומול קבוצת ליגת האלופות ברמה הזו, לקבל כמות כזאת של שערים.״
במפגש השני פגשה האלופה את קבוצת קופר הסלובנית, והפסידה 28:24. בניגוד למשחק הקודם, הפעם מכבי פתחה רע, והמשיכה טוב יותר. קופר הוליכה 7:2 בחלק הראשון של המשחק, ראשון התעשתה ולקחה את עצמה בידיים. ההפרש ירד ועד למחצית נעצר על שני שערים- 15:13 לסלובנים. למרות משחק מהיר וטוב במחצית השנייה, הפער לא נסגר ובסיום המשחק רשמה האלופה הישראלית הפסד שני. כבשו: יוני רוזנטל 7, עומר גרא, רם טורקניץ ועמית סטלמן 3 כל אחד, לואיספה, דניאל פרידמן ובר מסורי 2 כל אחד, מתן גולץ ודור קלדרון שער אחד כל אחד.
השבוע המתיש והמחשל, הסתיים במשחק אימון שלישי מול סגנית אלופת בלארוס- מינסק. מכבי פתחה מצוין ולראשונה בכל שלושת המשחקים, אף הוליכה בפער גדול של ארבעה שערים- 14:10 במהלך המחצית הראשונה. נראה היה שפרנקל וחניכיו, הפיקו לקחים משני המשחקים הקודמים והציגו הגנה בלתי מתפשרת מול היריבה החזקה. אך הניסיון של הבלארוסים נתן את אותותיו, ועד למחצית הם סגרו את הפער והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון 17. המשחק המצוין של הכחולים, נמשך גם במחצית השנייה, ולמרות שמינסק נטלו את ההובלה בחלקו האחרון, אלופת ישראל הראתה אופי ונחישות ונשארה צמודה. למרות שבסופו של דבר ספגה הפסד 35:31, אין ספק שהיה זה המשחק הטוב ביותר של הקבוצה במחנה האימונים. כבשו: טורקניץ 7, סטלמן 5, לואיספה 4, הרשקוביץ 3, טל גרא, קלדרון, רוזנטל, מסורי ועומר גרא 2 כל אחד, פרידמן וגולץ שער אחד כל אחד.
עם חזרת הקבוצה ארצה, יצטרפו ששת שחקני הנבחרת, אל האימונים שכבר החלו, לקראת טורניר מוקדמות אליפות העולם. ששת שחקני האלופה הנמנים עם סגל הנבחרת, הם: עמית סטלמן, דניאל פרידמן, רם טורקניץ, ולדי קופמן, עומר גרא ושי הרשקוביץ. ביום שישי, תערוך הקבוצה משחק אימון בבית מכבי, מול קריית מוצקין.

 

הרשקוביץ מתעופף בבוסניה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

טורקניץ בסבך האדום- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות