דף הבית / כללי / מחלקת התאוששות

מחלקת התאוששות

הקבוצה של עידן מימון, חזרה למסלול הניצחונות עם 27:23 בחוץ על מכבי רחובות. מימון, הצליח להסתדר גם עם סגל קצר במיוחד כשהוא חסר את סאבו מאסטר, נובק בוסקוביץ ושי נתן. המשחק נפתח צמוד מאוד ורחובות אף הוליכה בדקות הראשונות בהפרש של שער אחד כשבמקביל נפצע שחקן הפועל שון סלס וירד לספסל. עוז חממי החזיר את היתרון לאדומים והמחצית הראשונה שהייתה צמודה לחלוטין לכל אורכה, הסתיימה בתוצאה 14:13 להפועל.

ראשון לציון הצליחה לברוח באופן זמני ליתרון של שני שערים, אך רחובות חזרה במהירות לעניינים ואיזנה את התוצאה. 12 דקות בתוך המחצית השנייה, לוח התוצאות עמד על 19:19. מאותו רגע, העבירו האדומים הילוך והשאירו את רחובות מאחור. ההפרש צמח באיטיות והגיע לחמישה שערים כשנותרו חמש דקות לשחק. רחובות כבר לא הצליחה לחזור מהבור הזה וראשון לציון סיימה עם הניצחון. כבשו: עוז חממי 10 שערים, יובל גררה 6, ערן צרפתי ושון סלס 3 כל אחד, דניאל שקלים ואיתי סורקיס  2 כל אחד ורותם בר 1.

מאמן הקבוצה עידן מימון, אמר בסיום: "המשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו ולמרות ההרכב החסר החבר'ה נתנו עבודה ונלחמו. אין מאושר ממני ואני מאוד מעריך את השחקנים על ההתמודדות עם הסיטואציה הלא פשוטה ששני זרים מרכזיים שלנו פצועים ועדיין אנחנו מצליחים לנצח במשחק חוץ קשה. שאפו גדול לשחקנים והם מוכיחים כל פעם מחדש שאפשר לסמוך עליהם. מבחינה מקצועית מה שניצח לנו את המשחק זה ההגנה בעשרים הדקות האחרונות כשעוז חממי עבר לעמדה הקדמית וספגנו 4 שערים בלבד בזכותם הצלחנו לייצר מתפרצות ולנצח את המשחק." אחרי עשרה מחזורים, הפועל מדורגת שלישית עם 14 נקודות, וביום שישי תארח למשחק המרכזי את השנייה בטבלה- הפועל אשדוד.

רגע לפני הדרבי הגדול מול מכבי, ניצחה קבוצת הנשים של המועדון 26:24 את האלופה ומחזיקת הגביע- ארזים רמת גן. השדות האדומות פתחו רע מאוד את המשחק ונקלעו לפיגור של חמישה שערים במהלך המחצית הראשונה. עד לסיום המחצית, הצליחה הפועל לצמצם את הפער ולהפסקה ירדו החניכות של דביר גולדשטיין, כשהן בפיגור 11:9.

האדומות עלו הרבה יותר ממוקדות למחצית השנייה, איזנו את התוצאה והמשחק נשאר צמוד ומותח לכל אורכו. בדקות האחרונות הושלם המהפך ואת השער האחרון במשחק כבשה דניאלה דרגוביץ', שחתמה ניצחון גדול בדרך לשמירת המאזן המושלם של הקבוצה. כבשו: אולגה ניקולינקו 10, אלנה אומנץ 5, יובל איזק 4, עדן שמאי ודניאלה דרגוביץ' 3 כל אחת, שרון לוינסון 1.

המאמן דביר גולדשטיין: "התחלנו את המשחק לא טוב עם קבלת החלטות לא טובה ונקלענו לפיגור משמעותי, הבנות ידעו לחזור עם התקפות מעבר מהירות ולצמצם את הפער עד לשני שערים במחצית. לאחר השיחה במחצית הבנות עלו נחושות יותר והראו מפגן לחימה מרשים עם הגנה טובה בדקות מסוימות. בסיום ידענו לנצל מומנטומים של מספר דקות ולהפוך את התוצאה עם הפגנת אופי רב וזאת למרות נחיתות מספרית ברוב שלבי המשחק. כדוריד גדול לא היה פה אבל לב ולחימה היו ללא ספק. אמרתי לבנות שאולי התקציב שלנו נמוך מהקבוצות האחרות אבל הלב רחב יותר וכך היה, מילה טובה לבנות".

חתמה את התוצאה, דראגוביץ- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
כבש את הראשון ואת האחרון- יובל גררה. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הצטיין, עוז חממי- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות