דף הבית / כללי / לשמור על התואר

לשמור על התואר

הכתומים מקווים לפתוח את עונת המשחקים ברגל ימין ולשמור על התואר בו זכו בדיוק לפני שנה. הערב (חמישי), תארח הקבוצה במסגרת שמינית הגמר את עירוני נהריה בשורותיה משחק אקס הכתומים- איגור קולשוב. במועדון החליטו לשלב עם המשחק גם הפנינג פתיחת עונה לאוהדים וכך מי שיגיע יוכל ליהנות מתחרויות נושאות פרסים, הופעות רקדנים מקצועיים, עמדת מגנטים וצילום עם השחקנים. אם תנצח ראשון לציון, היא תפגוש ברבע הגמר את יריבתה מרבע גמר הפלייאוף בסוף העונה הקודמת- הפועל חולון במשחק שיתקיים ביום שלישי הבא במגרש ה'דרייב-אין' בתל אביב. הגרעין הקשה של אוהדי הקבוצה 'גוש ד', יערוך מחר (שישי), את מנגל האוהדים המסורתי בהשתתפות שחקני הקבוצה וצוות המועדון.

עוד לפני המשחק מול נהריה בגביע ווינר, נקבע לקבוצה משחק אימון אחרון בגן נר מול גלבוע גליל. הקבוצה הצפינה והמשחק נפתח בזמן אך במהלך הרבע השני בזמן התקפה של המקומיים, נתלה שחקנה הזר ניק וורד, על טבעת הסל לא בצורה חריגה או אגרסיבית, ושניות אחר כך כל מתקן הסל מהפרקט פשוט קרס קדימה כשבנס לא נפגע אף שחקן מאחת הקבוצות. השופטים עצרו את המשחק באופן מיידי, הנהלת הקבוצה המארחת עוד ניסתה מספר פעמים להחזיר את הסל למקומו, אך בסופו של דבר כשזה לא צלח, השופטים ביטלו את המשחק. ראשון לציון אגב, הוליכה 25:21. מהנהלת גלבוע נמסר בעקבות האירוע: "בהמשך לאירוע הפסקת משחק ההכנה אתמול נגד מכבי ראשל"צ: ברצוננו להבהיר כי למתקן יש רישיון עסק בתוקף, תיק מתקן כדין, ואת כל האישורים של כלל הגורמים השונים, והכל בהתאם לדרישת החוק. נדגיש כי הסל עצמו מעוגן לרצפת הפרקט בהתאם לתקן, ורק לפני חודשיים, ב-15/07/19, הוא נבדק בשנית ע"י הגורמים המוסמכים וניתן האישור והתקן לשימוש בו. עדכנו את כל הגורמים המוסמכים, וככול הידוע לנו, בעקבות מקרה זה תתבצע כעת בדיקה מקיפה במטרה למנוע מקרים כאלה בעתיד בכלל מתקני הספורט בארץ. אני מתנצלים בשנית בפני קהל אוהדינו וקבוצת מכבי ראשון לציון על עוגמת הנפש ועושים ככל יכולתנו למנוע מקרה זה בשנית".

ביום שני, הודיעה הקבוצה על החתמתו של השחקן טל פלד לחמש שנים נוספות. הגארד הצעיר (17, 1.93) שגדל במועדון, משחק גם בקבוצת הנוער וגם בנבחרת הנוער של ישראל, היה בשנה שעברה השחקן הצעיר ביותר שקיבל דקות משחק בליגת העל. הוא הספיק לזכות בתחרות "הקלע של המדינה" שערכה מנהלת הליגה וגם באליפות אירופה דרג ב' עם הנבחרת. יושב ראש המועדון, יצחק פרי: ״טל פלד הוא מקור גאווה למועדון, נער כשרוני ונעים הליכות שזורק לסל בכל הזדמנות שיש לו במהלך היום ומוכיח שעבודה קשה משתלמת. לא בכדי זכה השנה בתואר ״הקלע של המדינה״ ובאליפות אירופה לנבחרות נוער. אני שמח שבחר להישאר בבית בו גדל. החזון של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון הינו טיפוח וקידום דור העתיד החל מבית הספר לכדורסל על מנת שיהווה עתודה ראויה לקבוצה הבוגרת. אנו גאים להוביל את הליגה במספר השחקנים שגדלו במועדון מגיל צעיר ומשחקים בקבוצת הבוגרים- טל פלד, נועם דוברת, ניב בלול וליעד משען. נמשיך בדרכנו לתת לכל הילדים בבית הספר לכדורסל ובמחלקת הנוער את כל הכלים וההזדמנויות שיאפשרו להם להוביל את המועדון להישגים כראוי לגיבורים מקומיים.

מאמן הקבוצה גיא גודס, צפוי להתמנות למאמן החדש של נבחרת העתודה אחרי שאריאל בית הלחמי ביקש לעזוב לאחר שנתיים בתפקיד ושתי זכיות באליפות אירופה. מאמן ראשון לציון בן ה-48, הוא המועדף על המנהל המקצועי פיני גרשון, אך החוזה הסופי טרם נחתם.

ראשון לציון פותחת עונה- צילום עודד  קרני מנהלת הליגה
ראשון לציון פותחת עונה- צילום עודד  קרני מנהלת הליגה
הילד נשאר בבית- צילום מכבי ראשל"צ
הילד נשאר בבית- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות