n
דף הבית / ייעוץ / למי מיועד ביטוח מחלות קשות?

למי מיועד ביטוח מחלות קשות?

הרבה אנשים נוטים לחשוב שביטוח מחלות קשות הוא נחלתם של אנשים מבוגרים בלבד, ולכן צריך ביטוח מחלות קשות רק בגיל מבוגר. אבל ההנחה הזו רחוקה ממציאות, לצערנו. למי כדאי שיהיה ביטוח מחלות קשות ומאיזה גיל כדאי לבטח את עצמנו?

תרופות
תרופות. קרדיט: FREEPIK

הנתונים שכולנו צריך להכיר

העולם המערבי שבו אני חיים מביא עמו הרבה יתרונות, לרבות טכנולוגיה רפואית חדישה המאפשרת הארכת חיים, שירותי דיגיטל מתקדמים, ציוד שמקל על חיינו ושלל פתרונות שלא היו קיימים בעבר. עם זאת, החיים המודרניים גם יוצרים לא מעט בעיות רפואיות מורכבות ומחלות קשות שעמן אנו נאלצים להתמודד, גם בגיל צעיר למדי.

כיום, למשל, למרות שסרטן הפכה למחלה כרונית שניתן לחיות איתה במשך שנים, היא תוקפת אנשים צעירים יותר מבעבר, גם אם אין להם רקע גנטי. קיים מאבק של ממש להקדים את בדיקות הגילוי של המחלה לגילאים צעירים יותר, על מנת לאבחן את הסרטן כמה שיותר מוקדם, היות וסרטן זו אחת המחלות הקשות ביותר שגורמת למוות בישראל.

כמו כן מדי שנה עשרות אלפי אנשים נפטרים כתוצאה מבעיות ומחלות לב, ביניהם גם אנשים צעירים ששומרים על אורח חיים בריא ועוסקים בספורט. אלפי אנשים מתים בעקבות שבץ מוחי או מחלות קשות אחרות כגון דמנציה, סוכרת, מחלות כליה ועוד.

כמה עולה התמודדות עם מחלה קשה או מצב רפואי מורכב?

בשנת 2021 פורסמו מחקרים שבדקו כמה עולה להתמודד עם מחלה קשה או מצב רפואי מורכב והתוצאות מדהימות: הממוצע עומד על 250,000 או במילים אחרות – רבע מיליון שקלים. עלות טיפול סיעודי, שלעתים קרובות נדרש במצבים אלה, עולה בין 10,000 ועד 20,000 לחודש בממוצע. אלה ללא ספק מספרים מטרדים, שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. אבל החדשות הטובות הן שניתן להיערך לתרחיש קיצון שכזה באמצעות ביטוח מחלות קשות.

מה זה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא עוד רובד שנועד לעזור כלכלית למבוטחים שאובחנו כחולים במחלה קשה או כאלה שמתמודדים עם מצב רפואי קשה. לביטוח זה יש יתרון מובהק על פני שאר ביטוחי הבריאות: בעוד הביטוחים הפרטיים מספקים לכם החזר כתלות בשימוש בשירותים או רכישת מוצרים מסוימים, ביטוח מחלות קשות מספק לכם פיצוי משמעותי שנע בין כמה עשרות למאות אלפי שקלים בגין אבחון המחלה.

כלומר, אתם לא חייבים להוציא את הסכום הזה בהכרח על בדיקות, טיפולים ושירותים רפואיים, אלא יכולים להשתמש בו לכל מטרה שהיא. למשל, לשלם למורים פרטיים לילדים, להתניידות באמצעות מוניות, להתאמת הריהוט בבית לצורכיכם, למסעדות או אפילו פשוט לחסוך אותו ולשים בצד ליום מן הימים שבו הכסף יעזור לכם.

קראו על ביטוח מחלות קשות באתר פתרונות עדיפים >>>

למי כדאי במיוחד שיהיה ביטוח כזה?

ברמת העיקרון כדאי מאוד שלכל אדם יהיה ביטוח שיוכל לעזור לו ולבני ביתו בסיטואציה מאתגרת של אבחון מחלה קשה או אירוע רפואי יוצא דופן. עם זאת, ישנן 3 אוכלוסיות עיקריות שבמיוחד עבורן מדובר בביטוח שהוא ממש בגדר מציל חיים:

  • אנשים עם רקע משפחתי של מחלות קשות

  • אנשים שהתגוררו או מתגוררים באזור שידוע בו על תחלואה קשה וגבוהה

  • אנשים שעסקו או עוסקים במקום עבודה שידוע בו על תחלואה קשה וגבוהה

  • אנשים מרקע סוציואוקונומי ממוצע ומטה שאין להם גב כלכלי או חסכונות שיכולים לעזור להם במצב קיצון

השוואת ביטוח מחלות קשות בקלי קלות

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח מורכב שדורש היכרות מעמיקה עם הפוליסות וחברות הביטוח שמציעות אותה. מעבר ל– 8 המצבים הבסיסיים שחברות הביטוח מחויבות לפי חוק כל אחת מהן מציעה במסגרת הביטוח עשרות כיסויים כראות עיניה וקובעת מחיר חודשי כרצונה, ולכן חשוב לערוך השוואה יסודית. המומחים שלנו בפתרונות עדיפים ישמחו לעמוד לשירותכם ולהשוות עבורכם בין כל הפוליסות של חברות הביטוח כדי לאתר עבורכם את הפוליסה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם. צרו איתנו קשר עוד היום למען השקט הנפשי שלכם.

למידע נוסף צפו בסרטון:

 https://youtu.be/bGGwJMrOtDc

זהו תוכן ממומן. ואיננו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות