דף הבית / כללי / ליגה ג' מתקרבת

ליגה ג' מתקרבת

ההפסד במחזור האחרון 5:2 לעמישב פתח תקווה, הוריד את הקבוצה לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום שמוביל לליגה האחרונה בישראל כשלסיום העונה נשארו עוד שלושה מחזורים ותשע נקודות אופציונליות בקופה. מעכשיו הקבוצה לא תלויה רק בעצמה ובמקביל לאיסוף נקודות הכרחי, היא תקווה שהמדורגות מעליה- צעירי טייבה, כפר ברא וגם הפועל כפר קאסם, יאבדו כמה שיותר נקודות בשלושת המשחקים שנותרו. אחרי שקיוו להינצל ממשחקי ההישרדות, עכשיו בנחלת יהודה מוכנים לחתום על המקום ה-14 שמוביל לשם. במשחק שהתקיים בפתח תקווה הוליכו המקומיים 4:0 במחצית ולמעשה הסיפור כבר נסגר. במחצית השנייה כבשו רוני אוחנה ושלו רומנו את שני השערים לזכותה, שכמובן לא עזרו יותר מידי. השבוע אירחה הקבוצה את הפועל בני ג'ת ממרכז הטבלה וביום שישי תארח את שמשון תל אביב מהצמרת. צעירי טייבה המדורגת במקום ה-14, יצאה השבוע למשחק חוץ בבית דגן המדורגת חמישית וביום שישי תארח את בית"ר רמת גן מהמקום הרביעי ואילו כפר ברא שבמקום ה-13, יצאה השבוע למשחק חוץ מול אור יהודה המדורגת ראשונה וביום שישי תארח את בית"ר פתח תקווה העשירית כך שעל הנייר הכל פתוח.

במחוז דרום ב', קבוצת שיכון המזרח מחכה שהעונה תסתיים ובמחזור האחרון לא הפריעה לקריית מלאכי שמתמודדת על העלייה, והובסה על ידי 3:0. שליו נונה, הורחק שתי דקות לסיום בכרטיס צהוב שני. הקבוצה נמצאת באותו המקום בו היא שוהה שבועות ארוכים, המקום השישי, ממנו לא תעלה וכנראה גם לא תרד עד לסיום העונה כשנותרו עוד שלושה משחקים לשחק. השבוע יצאה למשחק חוץ מול נועלת הטבלה- בית"ר גבעת זאב וביום שישי תארח את בית"ר מעלה אדומים.

עוד קבוצה שלמעשה סיימה את העונה ורק מחכה לשריקה האחרונה בהחלט, היא מ.ס ראשון לציון מליגה ג' שבמחזור האחרון הובסה 5:0 על ידי הפועל אשדוד ובמחזור הקרוב תארח את הפועל גדרה המדורגת שנייה.

אוחנה, כבש אבל צריך להתחיל לדאוג
אוחנה, כבש אבל צריך להתחיל לדאוג

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות