דף הבית / כללי / לזכרו של רס"ן ערן אלכאווי

לזכרו של רס"ן ערן אלכאווי

מי ליאור

אירוע הספורט לזכרו של רס"ן ערן אלכאווי שנערך במגרש האתלטיקה במערב העיר, נועד לזכור ולהזכיר את ערן שנפל כחלל צה"ל לפני 26 שנים. האירוע כלל פעילות ספורט היתולית בתחנות שונות מגוונות ומאתגרות, משיכת חבל לתלמידי התיכוניים, וריצת מטר 400 שבה נטלו חלק נבחרות בתי הספר לרבות יסודיים.
התחרות בהנחייתו של אסי דרעי, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית כללה שלוש קטגוריות. קטגוריה משותפת לבנים ובנות בתי ספר יסודיים ושתיים נפרדות לבנים לבנות מהתיכוניים. בתום האירוע הוענקו גביעים לבתי הספר הזוכים במקומות הראשונים בכלל הקטגוריות ומדליות אישיות לזוכים בריצת 400 מאות מטרים. בנוסף לאלה הוענקו לכל משתתפי התחרות מדליות על חלקם בתחרות.
מנהלת חטיבת ספורט וקהילה בת אל גרבי, הדגישה כי האירוע מטפח את מורשתו של ערן: "הוא מייצג את הדרך שבה האמין, אשר מעודדת פעילות גופנית וגיוס משמעותי לצה"ל".
ענת דהן, אחותו של ערן נשאה דברים בשם המשפחה: "בתפקידו האחרון, שימש ערן כמ"פ בצנחנים ולחם בלבנון, וב- 20 בפברואר 1992 נפל בקרב מול מחבלים צמאי דם. כמשפחה ראינו לנכון להנציחו באמצעות פעילות ספורטיבית שתבטא את תכונותיו ואורח חייו. בנוכחותכם היום כל אחד מכם מעלה על נס את זכרו של ערן". אמרה והודתה על הירתמות המשתתפים לאירוע בכללם לוחמי חטיבת הצנחנים.
את האירוע כיבד בנוכחותו סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, איתן שלום ומנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, שנשא דברים לזכרו של ערן אלכאווי ז"ל.
ערן התגייס לצה"ל ב-1986 והתנדב לחיל הצנחנים. לאחר הטירונות ולאחר שהוכשר כלוחם, נשלח לקורס קצינים ובסיומו חזר ליחידתו בתפקיד מ"מ. בעת ששימש כמ"מ השתתף ערן במחקר שערך בית הספר למנהיגות בצה"ל והוא נמנה עם עשרה קצינים מצטיינים שסיפוריהם הובאו כדוגמא למנהיגות ולמצוינות. ערן סיים קורס מ"פים בהצטיינות ומונה לתפקיד מ"פ ביחידתו. ב-ט"ז באדר א' תשנ"ב (20.2.1992), נפל ערן בקרב מול חיזבאללה סמוך לכפר כפרא בלבנון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות