דף הבית / כללי / לגמר רק אחת תעלה

לגמר רק אחת תעלה

חממי הולך באוויר באשדוד- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
חממי הולך באוויר באשדוד- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

במוצאי שבת באולם גן נחום בראשון לציון בשעה 18:00, יתקיים משחק חצי גמר גביע המדינה בכדוריד בין הפועל ראשון לציון ומחזיקת הגביע הנוכחית- מכבי ראשון לציון, מה שמבטיח נציגה מעיר היין במשחק הגמר. בחצי הגמר השני יתמודדו קבוצת הפועל אשדוד ועירוני רחובות. בעוד מכבי, התרכזה באימונים בלבד אחרי שמשחק הליגה שלה מול רמת השרון נדחה לחודש הבא, הפועל ראשון לציון שיחקה אך הייתה בהחלט מוותרת על הסיוט שעברה מול אלופת המדינה.

גררה מחפש את השער- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
גררה מחפש את השער- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

דווקא הפועל ראשון לציון, הייתה זו שהוציאה את אשדוד מהמשבר אליו נקלעה, והפסידה לה 25:22 ביום שישי האחרון זאת למרות שאשדוד הופיעה למשחק בהרכב חסר מאוד וללא שניים מהזרים שלה. אף אחד בראשון לציון לא חשב שבסגל הנוכחי ועם המומנטום השלילי שהאלופה נמצאת בו, היא תוכל לעשות משהו נגד הקבוצה של עידן מימון, אך כבר מהפתיחה זה פשוט נראה רע. אשדוד ברחה ל- 7:3, מימון הזעיק פסק זמן שלא עזר וההפרש המשיך לצמוח. גם פסק זמן שני של מימון, לא עצר את הסחף. הפועל פשוט לא מצאה את השער וכבשה שישה שערים בלבד במחצית הראשונה לעומת 14 של האלופה. גם במחצית השנייה זה המשיך להיראות פשוט נורא. אשדוד עלתה ליתרון דו ספרתי ובראשון לציון היו המומים כשלוח התוצאות הראה 19:8, יתרון השיא של המקומיים במשחק. רק ברבע השעה האחרונה של ההתמודדות, כשאשדוד שכבר הייתה בטוחה בניצחונה הורידה הילוך, החלו שחקני הפועל לחזור לעניינים ולצמצם את ההפרש ככל שחלפו הדקות. עשר דקות לסיום התוצאה הייתה 22:15, חממי שהיה הבולט בשורות הפועל ראשון לציון, המשיך להילחם והוביל את הקאמבק של קבוצתו, אבל השעון עצר את הריצה והשריקה הראשונה קבעה הפסד רביעי העונה להפועל ראשון לציון שירדה למקום הרביעי בטבלה ותצטרך להיראות הרבה יותר טוב במוצאי שבת אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לזכות בגביע. כבשו: עוז חממי 5, דושקו דליצה ושון סלס 4 כל אחד, יובל גררה 3, יוסיץ לובימיר ואיתי סורקיס 2 כל אחד, עידו פלח, סהר שחק ואופק שטיינר 1 כל אחד.

מאמן הקבוצה עידן מימון אמר בסיום: "הכל השתבש. אשדוד היו פי 10 אגרסיביים יותר מאיתנו. היכולת שלא לא הייתה מספיק טובה בלשון המעטה, והחצי השני היה גארבץ' טיים גדול. סיימנו בפיגור של 3 שערים, אבל במשחק רע מאוד. אשדוד עשתה לנו בית ספר. האשמה היא בי ובכל השחקנים. דברים שדיברנו לא בוצעו ואני לוקח אחריות על המשחק הזה. יש לנו עכשיו גביע, ונצטרך להתרומם. זה כואב, ואני בטוח שכולם לוקחים ללב. יש ימים כאלו – נלמד מהם, ונצטרך לבוא נחושים, אגרסיביים ועם תשוקה".

בלתי מנוצחות. צילום הפועל ראשון לציון
בלתי מנוצחות. צילום הפועל ראשון לציון

מי שנמצאת במומנטום מצוין היא קבוצת הנשים של המועדון האדום שנשארה בלתי מנוצחת גם אחרי המחזור ה-13 בו ניצחה בחוץ את מ.כ חולון 38:31. כבר במחצית הראשונה נפתח פער של שישה שערים לזכות האדומות של ג'וני אולייניק ועם השריקה להפסקה לוח התוצאות הראה 20:11. במחצית השנייה נפתח פער דו ספרתי, הניצחון הובטח ולחולון נותר רק לצמצם מעט נזקים. כבשו: אנה סטורזו'ק 13, דיאנה צרויקובה ולנה אומנץ 5 כל אחת, אושר כהן ואנה לזינסקי 4 כל אחת, אולגה ניקולינקו 3, ג'ולי בנצ'וק 2, קורל אראמי ונועה סמנטוב 1 כל אחת. לקבוצה שלושה משחקים חסרים והיא כרגע במקום השלישי בטבלה.  אמש (רביעי), אירחה הקבוצה את מכבי פתח תקווה ובשלישי הבא תארח את נס ציונה. קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון, תצא למשחק חוץ בנס ציונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות