דף הבית / כללי / לב של אבן

לב של אבן

שני צעירים נעצרו על ידי משטרת ראשון לציון בשבוע החולף לאחר שביצעו שוד באמצעות אבן גדולה בשני אירועים שונים. האירוע הראשון התרחש בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב רוז'נסקי בעיר

רונן דמארי

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, על שוד חנות נוחות בתחנת דלק, ממנה נשדדו על פי החשד מאות שקלים. פעילות חקירתית של משטרת ישראל, הביאה לאיתורו ולמעצרו של החשוד בשוד, בן 26 מראשל"צ.
מחקירת האירוע עלה כי, החשוד נכנס לחנות כשהוא רעול פנים ובידו אבן גדולה. החשוד ניגש אל המוכר מאחורי הדלפק, איים עליו עם האבן ודרש ממנו כסף.
לאחר מכן, ניגש החשוד אל הקופה לקח ממנה כסף ודרש מהמוכר להכניס את הכסף לשקית, אותה לקח ונמלט מהמקום.
מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ, ועם סיום החקירה הגישה אתמול פרקליטות מחוז המרכז הצהרת תובע לפיה יוגש נגד החשוד כתב אישום בימים הקרובים.

השליך אבן על חלון הראווה
במקרה השני הוגש כתב אישום נגד תושב ראשל"צ (31) שהשליך אבן גדולה על חלון הראווה בחנות ברחוב הרצל בעיר ולאחר מכן שדד את המקום.
תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל לפני כשבוע, על גבר שהשליך מספר פעמים אבן גדולה על חלון ראווה של חנות מינימרקט בעיר ולאחר מכן נכנס לחנות וגנב מהקופה כסף מזומן ומכשיר סלולרי השייך למוכרת. פעילות חקירתית של משטרת ישראל הביאה לאיתורו ולמעצרו של החשוד.
על פי כתב האישום, הגיע הנאשם לאזור חנות המינימרקט ברחוב הרצל, ניגש לחלון הראווה, הרים אבן גדולה שהייתה מונחת במקום והשליכה על חלון הראווה של החנות מספר פעמים וגרם לסדקים בחלון. המוכרת שנבהלה, ברחה מהחנות והנאשם נכנס פנימה בעת שהוא ממשיך להחזיק את האבן בידו, גנב מהקופה כסף במזומן ואת מכשיר הטלפון הסלולרי של המוכרת ועזב את המקום.
מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובסוף השבוע כאמור, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין גניבה והיזק לרכוש במזיד. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות