דף הבית / כללי / לא קלה דרכנו

לא קלה דרכנו

אחרי שהשיגו ניצחונות במשחק הראשון, הגיעה נפילה דו צדדית במשחק מספר שתיים של אלופת המדינה הפועל ראשון לציון שהפסידה באשדוד ושל מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון שהפסידה ברמת השרון.

הפועל, יצאה למשחק באשדוד כשהיא ביתרון 1:0 אחרי ניצחון 29:26 במשחק הראשון שנערך בנחלת יהודה. הקבוצה של עידן מימון פתחה טוב את המשחק והוליכה 3:1, אך היתרון היה זמני מאוד וכבר בדקה ה-16, ביצעה אשדוד מהפך בתוצאה. גם פסק זמן של מימון לא עצר את אשדוד שעלתה ליתרון של ארבעה שערים וסיימה את המחצית כשהיא מוליכה 14:11. אשדוד המשיכה ללחוץ גם עם פתיחת המחצית השנייה וברחה עד ל- 18:13. מימון עצר את המומנטום וראשון לציון הצליחה לחזור למשחק ולצמצם את ההפרש לשני שערים בלבד, אך המשיכה לרדוף אחרי אשדוד עד לסיום כשבדקות האחרונות שוב אשדוד מעבירה הילוך ומסיימת עם 31:25. כבשו: חממי 9, גררה 6, מסטר 4, שקלים 3, כהן 2, סורקיס 1. עידן מימון אמר בסיום: "לא שיחקנו כמו שצריך, וקיבלנו בראש. ניסינו לחזור בכמה מומנטומים, אבל זה לא הספיק. אשדוד קבוצה חזקה, ולא היינו מספיק טובים. לא קיימנו דברים טקטיים ונענשנו. זו הולכת להיות סדרה ארוכה וקשה, שאולי תגיע גם למשחק חמישי".

גם למחזיקת הגביע והפייבוריטית לזכות בדאבל- מכבי ראשון לציון, הדברים לא הולכים חלק. אחרי ניצחון דחוק במשחק הראשון 39:38 במשחק שהיה צמוד ומהנה עד לשנייה האחרונה, יצאה הקבוצה של סער פרנקל למשחק השני ברמת השרון והצליחה לאבד יתרון של שמונה שערים בדרך להפסד כואב. מכבי פתחה מצוין והוליכה מהדקה הראשונה בדרך ליתרון של ארבעה שערים אחרי רבע שעה של משחק. גם פסק זמן של מאמן רמת השרון לא עצר את חניכיו של פרנקל שהמשיכו להלום במקומיים ובתוך זמן קצר עלו ליתרון שיא של שמונה שערים- 12:4. מאותו רגע, רמת השרון התחילה לשחק ולצמצם את התוצאה עד לשלושה שערים בלבד. שני שערים רגע לפני השריקה למחצית, העניקו לראשון לציון יתרון בטוח- 17:13.

רמת השרון פתחה מצוין את המחצית השנייה ובריצת 4:1 צמצמה ל- 18:17. מכבי הגיבה עם שלושה שערים, אך רמת השרון עם עוד ריצה מרשימה הצליחה לאזן ל- 21:21. קופמן החזיר את היתרון למכבי, אך שני שערים רצופים של המקומיים הובילו למהפך בתוצאה. מספר דקות התוצאה נשארה צמודה אך בדקות האחרונות רמת השרון הייתה טובה יותר, הצליחה לברוח ליתרון של ארבעה שערים וסגרה את הסיפור. הפסד שני העונה למכבי- 37:33. קופמן הצטיין בשורות ראשון לציון עם 10 שערים, סטלמן 7, רוזנטל וסטויקוביץ 4 כל אחד, מאטיץ 3, נאמן וסידי 2 כל אחד, גרא 1.

המשחק השלישי של שתי הסדרות יתקיים ביום שישי, ובשבוע הבא יתקיימו המשחקים המכריעים שיקבעו האם יהיה לנו דרבי בגמר הפלייאוף או שאחת הקבוצות או חלילה שתיהן, יסיימו את העונה מוקדם מהצפוי.

גררה מול שוער אשדוד
גררה מול שוער אשדוד- צילון הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
מכבי בהגנה מול רמת השרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
מכבי בהגנה מול רמת השרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות