דף הבית / כללי / לא מוותרים

לא מוותרים

אחרי שאיבדה את תואר גביע המדינה ליריבה העירונית, בהפועל ראשון לציון יעשו הכל בשביל להשאיר בקרבם את תואר האליפות וביום שני עלתה הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף אחרי ניצחון כפול על בני הרצליה.

ביום שישי נפגשו שתי הקבוצות בנחלת יהודה למשחק הראשון בסדרה של הטוב משלושה משחקים. הפועל שלטה במשחק מתחילתו והחלה להגדיל את ההפרש בהתמדה. יובל גררה עם ארבעה שערים בפתיחה, הוליך את האלופה ליתרון 6:4 אחרי רבע שעה, כשבהמשך ההפרש תפח לחמישה שערים הרבה בזכות צמד השוערים- פדזה דיאנוביץ ומושיקו אלימלך. הפרש  השיא במחצית הראשונה הגיעה לשבעה שערים ולהפסקה ירדה הפועל כשהיא מוליכה 15:9. ריצת 5:2 של הרצליה עם פתיחת המחצית השנייה, צמצמה את היתרון ושלחה את מימון להזעיק פסק זמן במטרה לעצור את המומנטום של האורחים. בהמשך הורחק עידו לביא ואחריו גם גיא קורדובה. למרות כל זאת, חזרה הפועל לשלוט בקצב ולהגדיל את היתרון גם בזכות שון סלס שחזר לשחק אחרי פציעה. הפער שנפתח היה כבר יותר מידי עבור הרצליה ובסופו של משחק- 34:26 להפועל ראשון לציון. כבשו: מסטר וחממי 8 כל אחד, גררה 6, שקלים 3, צרפתי, פלח וסלס 2 כל אחד, סורקיס 1.

במשחק השני שהתקיים ביום שני האחרון בהרצליה, ניצחה הקבוצה 30:25, השלימה ניצחון כפול ועלתה לשלב הבא. הרצליה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וסיימה אותה ביתרון 15:14, אך סאבו מסטר התעורר במחצית השנייה, הוביל את הקבוצה למהפך עם עשירייה אישית, ובסופו של דבר ניצחון גדול של האדומים בדרך לחצי הגמר שם תחכה לה קבוצת הפועל אשדוד שפתחה את העונה מצוין ואף שהתה במקום השני עד למחזור האחרון בו איבדה אותו לטובת ראשון לציון. האלופה תשמח לנקום בקבוצה שהדיחה אותה בשלב רבע גמר הגביע באחד המשחקים הגדולים שידע הכדוריד הישראלי והסתיים רק לאחר שתי הארכות. הסדרה בשיטת הטוב מחמישה משחקים תתחיל ב- 22 לחודש הבא. כשיתרון הביתיות הוא של הפועל ראשון לציון.

האדומים חוגגים עלייה לחצי הגמר- צילום הפועל ראשל"צ
האדומים חוגגים עלייה לחצי הגמר- צילום הפועל ראשל"צ
עוז חממי מרחף בדרך לחצי הגמר- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
עוז חממי מרחף בדרך לחצי הגמר- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
המצטיין בהרצליה עם עשירייה, סאבו מסטר- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
המצטיין בהרצליה עם עשירייה, סאבו מסטר- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות