דף הבית / כללי / לא מוותרים על התואר

לא מוותרים על התואר

המפגש בין מכבי ראשון לרמת השרון צילום איגוד הכדוריד
המפגש בין מכבי ראשון לרמת השרון צילום איגוד הכדוריד

מחזיקת הגביע עשתה עוד צעד במטרה לשמור על התואר החשוב כשניצחה בחצי הגמר את רמת השרון- 29:27, אחרי שהוליכה 14:13 במחצית. היה זה מפגש בין שתי מחזיקות, האחת בגביע המדינה והשנייה בגביע ווינר. אחרי פתיחה צולעת משהו מצד שתי הקבוצות שהתקשו למצוא את השער בדקות הראשונות, הצליחה האורחת לעלות ליתרון 5:4, אך מכבי ביצעה מהפך מהיר בדרך ל- 9:7 אחרי 20 דקות. עד לסיום המחצית ההפרש נע בין תיקו לשני שערים לטובת מכבי ונעצר על יתרון שביר בירידה להפסקה. עם פתיחת המחצית השנייה עלתה מכבי ליתרון של שלושה שערים ורמת השרון התחילה במרדף שמידי פעם הצליח להוריד את ההפרש עד לשער אחד בלבד אך לא מעבר. ארבע דקות לסיום עלתה מכבי ליתרון שיא של 27:23, רמת השרון הרימה ידיים וחוץ מלצמצם בפעם האחרונה, לא הצליחה לשנות את הגורל- מכבי ראשון לציון מחזיקת גביע המדינה, שוב בחצי הגמר. כבשו: סטלמן 8, קראצ'יץ' 5, סידי 4, קלדרון, קופמן 3 כל אחד, נאמן ושלם 2 כל אחד, נציה ובודנהיימר 1 כל אחד. ניב פישלוביץ עם 14 עצירות מ-41 – 34 אחוז.

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "השחקנים נתנו היום הכל, ופשוט השתדלתי רק לא להפריע להם. היינו מאוד טובים הגנתית. זה כיף שיש לי חבורה כזו של שחקנים שמפרגנים אחד לשני. רק שימשיך ככה. מה שההגרלה תביא לנו נשמח". יחד עם מכבי, העפילו לשלב חצי הגמר גם קבוצות הפועל ראשון לציון, עירוני רחובות ואלופת המדינה- הפועל אשדוד.

רוצות לשמור על התואר- צילום מכבי ראשון לציון
רוצות לשמור על התואר- צילום מכבי ראשון לציון

קבוצת הנשים של המועדון, אף היא מחזיקת גביע המדינה- הביסה במגרשה את מ.כ חולון ובכך נקבע שבמשחק רבע גמר הגביע שיתקיים הערב (חמישי) היא תצא למשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה. המשחק מול חולון היה חד צדדי מפתיחתו כשמכבי ראשון לציון רצה ל- 9:0 ולמעשה גמרה את המשחק כבר בשלב מוקדם. המחצית הסתיימה בתוצאה 15:7 ובמחצית השנייה השחקניות בצהוב וכחול פשוט התעללו בחולוניות שלא מצאו את עצמן. לא פחות מ-22 שערים כבשו שחקניות מכבי בחצי השני של המשחק לעומת 7 של חולון בדרך לניצחון  37:14. כבשו: ניצן דונאי ושירה ג'רבי 7 כל אחת, קרן טפליצקי 6, נטלי ברטו וגבריאלה פסואה 5 כל אחת שיר גבזה 4, רותם כהן , רוני קלדרון וקים לוי 1 כל אחת. מכבי נמצאת בפסגת טבלת הליגה הלאומית לנשים עם שבעה ניצחונות והפסד בודד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות