דף הבית / כללי / לא כוחות

לא כוחות

בקלות. אנה סטורזוק עם 13 שערים- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
בקלות. אנה סטורזוק עם 13 שערים- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

זה אפילו לא היה משחק אימון. שחקניות הפועל ראשון לציון פשוט התעללו ביריבה מפתח תקווה בדרך לניצחון הקל ביותר שלהן העונה- 54:27, והקבוצה נשארה היחידה שהיא בלתי מנוצחת בליגה. כבר אחרי עשר דקות של משחק, הפער עמד על חמישה שערים וכולם הבינו לאן נושבת הרוח. ההפרש קפץ כל כמה דקות והמחצית הסתיימה בתוצאה 25:10. ההתקפה האדומה לא הפסיקה לכבוש במחצית השנייה והמאמן ג'וני אולייניק, הרשה לעצמו לשתף את כל סגל השחקניות שלו בדרך לניצחון הקליל. כבשו: אנה סטורז׳וק 13, דיאנה צרויקובה 9, אנה לזינסקי 7, אלנה אומנץ 6, ג׳ולי בונציק 5, אולחה ניקולינקו 4, אושר כהן וקורל אראמי 3 כל אחת, נועה סמנטוב 2 וטל כהן 1. ביום שלישי, שיחקה הקבוצה בביתה מול נועלת הטבלה מנס ציונה במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-11, כשניצחון צפוי, העלה אותה לפסגת הליגה הלאומית. הערב (חמישי), יצאה למשחק חוץ מול קריית אונו.

שישה שערים בדרך לניצחון, דונאי.  צילום ארכיון- הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
שישה שערים בדרך לניצחון, דונאי. צילום ארכיון- הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

קבוצת הנשים של מכבי תל אביב השיגה את ניצחונה העשירי העונה כשבתחילת השבוע יצאה למשחק חוץ בהרצליה, משחק השלמה מהמחזור השלישי וחזרה עם ניצחון 29:27. המשחק היה צמוד לכל אורכו והמחצית הסתיימה בתוצאה 17:16 למכבי. בחלק האחרון של המחצית השנייה, פתחו שחקניות מכבי פער של שלושה שערים ממנו כבר לא הצליחו המקומיות לחזור. כבשו: קים לוי 8, גבריאלה פסואה 7, ניצן דונאי 6, עמית איזק 4, נלי אמינוב 2, קרן טפליצקי ושיר גבזה 1 כל אחת.

הערב, תארח הקבוצה את הפועל פתח תקווה. בצמרת טבלת הליגה הלאומית נוצר ראש חץ הכולל את הבלתי מנוצחת- הפועל ראשון לציון, מחזיקת הגביע- מכבי תל אביב ואלופת המדינה- ארזים רמת גן. ביום ראשון, ייערך ברמת גן קרב ענקיות בין אלופת המדינה למחזיקת הגביע הצהובה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות