דף הבית / כללי / לא כוחות

לא כוחות

השבוע, קיימה הקבוצה משחק השלמה במסגרת ליגת העל, כשיצאה למשחק חוץ מול רמת השרון, ואיתו גם סיימה את הסיבוב הראשון. במחזור האחרון, היא אירחה את העולה החדשה הפועל קריית אונו, שעדיין לא ניצחה העונה. שום סימפטיה לא הייתה מצד האלופה שדרסה את מי שכנראה גם תחזור לליגה הלאומית בסוף העונה. זה נגמר 38:21, וקריית אונו עוד יצאה בזול.
כבר מהפתיחה היה ברור לאיזה כיוון זה הולך, כשראשון לציון רצה ל-6:0. המחצית הסתיימה ביתרון 16:7, והמחצית השנייה לא הייתה שונה בהרבה. הגנת האלופה לא התקשתה לעצור בקלות כמעט כל ניסיון של האורחים להגיע אל השער, כשיוליאן סטראט, סיפק בנוסף לעצירות ה"רגילות" גם הדיפה של מספר פנדלים. ההפרש הגיע כבר ל- 20, אך בסופו של דבר נעצר על 17. כבשו: לואיספה ורם טורקניץ 7 כל אחד, עמית סטלמן 5, דניאל פרידמן 4, שי הרשקוביץ וטל גרא 3 כל אחד, דור קלדרון, ולדי קופמן ובר מסורי 2 כל אחד, עומר גרא, איוון קאראצ׳יץ׳ ומתן גולץ 1 כל אחד.
במחלקת הנוער, ניצחון לקבוצת הנוער מכבי חיים 35:25 ביתי על נס ציונה. קבוצת נערים ט', השיגה ניצחון בכורה בחוץ על הפועל ערד 27:21. כבשו: נועם אלתר 19, בן חסין 5, פולג אסייג 2, אריאל ירושלמי 1. ילדים ז', ניצחה בחוץ את נס ציונה 25:15. כבשו: ארטיום טוטייב 6, נדב שפק ואריאל זודין 5 כל אחד, תמיר דרורי 3, לאון מילס ואור שטרית 2 כל אחד, ליאם ביטון ורום אביוב 1 כל אחד. ילדים ז', ניצחה 35:25 בבית את קריית מוצקין. כבשו: אור עובדיה 25, עידן קפלן 6, רביד נוימן, עמית נחמיאס, ג׳אן קובלנקו ונועם ליכטנשטיין 1 כל אחד. ילדים ז'3 הפסידה בדרבי להפועל 27:17. כבשו: נועם אלמגור 6, עמית ברקוביץ׳ 4, יונתן מוסנבר 3, חגי להב 2, נועם בנבנישתי ועמית קרלן 1 כל אחד. בגזרת הנשים, הפסידה קבוצת הנערות 28:17 למ.כ חולון.
במועדון, נפרדו בשבוע שעבר מיורם שומר, שנפטר אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. שומר ניהל במחלקת הנוער של המועדון למעלה משני עשורים, לצד המאמן הוותיק- איגור ביאליק. לפני משחק הנוער בין ראשון לציון לנס ציונה, נערך טקס מרגש, כשכל הנוכחים כיבדו את זכרו בדקה של מחיאות כפיים. שחקני הקבוצה, עלו אל הפרקט עם סרטים שחורים, וכך גם יתר השחקנים בכל קבוצות המועדון ששיחקו בשבוע החולף. במועדון ציינו שלמרות מחלתו, המשיך להגיע לאימונים ולא החסיר דבר משחקניו. הוא הקפיד להגיע גם אל משחקי הקבוצה הבוגרת, וחגג איתם את האליפות בסוף העונה שעברה. הלוויתו התקיימה ביום ראשון האחרון. יהי זכרו ברוך.

מתעללים באונו- צילום מכבי ראשל"צ
צעירי המחלקה בפעולה- צילום מכבי ראשל"צ
קבוצות הנוער מכבדות את יורם שומר- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות