דף הבית / כללי / לא חיכו לסוף העונה

לא חיכו לסוף העונה

בניגוד לעונה הקודמת בה מכבי תל אביב ניצחה את ראשון לציון בכל הזדמנות עד לשלב גמר הפלייאוף, הפעם האלופה לא חיכתה יותר מידי בשביל להכות, וניצחה כבר במפגש הראשון בין שתי הגדולות של הכדוריד הישראלי נכון להיום. זה נגמר 26:23 לאלופה שמתאוששת מההפסד במחזור הקודם.
המשחק התחיל בשליטה של ראשון לציון שעלתה ל 6:3 בזכות טורקניץ ועומר גרא. גם ההמשך היה שייך לאלופה שהגדילה ל 10:5, אך מכבי תל אביב נשארה בתמונה ועד המחצית צימצמה ל- 13:11.
המחצית השנייה הייתה צמודה, כשאצל האלופה, דקות טובות לאלון אוברמן שכבש צמד, והיה מעורב בעבירה שגרמה להרחקת שוער מכבי תל אביב. ולמרות זאת, הסגנית לא נשברה ואף הצליחה לעלות ליתרון ראשון 20:19. חמש דקות לסיום, טל גרא החזיר את היתרון לאלופה. מכבי המשיכה להיות צמודה, אך מי שדאג שהניצחון יישאר בבית מכבי, היה השוער המצטיין של ראשון לציון- ראדיבויה ריסטנוביץ' שעצר פנדל שלישי בדקות הסיום. קראציץ קינח עם שני שערים רצופים, והאלופה חגגה ניצחון שלישי בחמישה משחקים.
לואסיפה וקופמן 5 שערים כל אחד, עומר גרא 4, איבן קראצ'יץ' 3, רם טורקניץ, עמית סטלמן, אלון אוברמן 2 כל אחד, דניאל פרידמן, יואב נאמן וטל גרא 1 כל אחד. ריסטנוביץ'- 13 עצירות, שיקלושי 2.
מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "החזרנו את הכוח ההגנתי שלנו, הראינו שיש לנו זרים טובים. אמרתי שזה עניין של זמן, ויכול להיות שהיינו קצת יהירים, ואני לוקח את האשמה על עצמי, אבל הפעם נראינו מחוברים. זה יכול היה להתהפך לטובת מכבי ת"א בסוף, אבל עשינו ניצחון יפה. יש לי הרבה 'צרות בריאות', עם סגל עמוק ואיכותי, וכולם יצטרכו לתת מעצמם כשייקראו למגרש".
ביום שני תצא הקבוצה למשחק חוץ שנדחה מהמחזור השלישי, מול מכבי רחובות.
משחק הבוגרים, היה המנה העיקרית לערב הכדוריד שהחל במשחק דרמטי לא פחות, של קבוצת הנשים שאירחה את מ.כ חולון.
המשחק התחיל עם דקות מצוינות של שוערת הקבוצה- סימונה האדז'ק שעצרה פעם אחר פעם את התקפות חולון, ואפשרה לראשון לציון לפתוח פער של ארבעה שערים. למחצית ירדו המקומיות, ביתרון 16:12. המומנטום החיובי נמשך גם עם פתיחת המחצית השנייה וראשון לציון עלתה ליתרון של שישה שערים- 22:16, אך אז הכל נעצר. תוך מספר דקות כבשה חולון שלושה שערים רצופים וצימצמה את התוצאה. זו הייתה רק ההתחלה לאחד מהסיומים הדרמטיים בשנים האחרונות. ילנה מילוסוביץ כבשה שלושה רצופים משלה, והיה נדמה שהמשחק הולך לכיוון הנכון, כששבע דקות לסיום לוח התוצאות הראה 25:20 לראשון.
חולון נכנסה לטירוף ותוך פחות משתי דקות כבשה שלושה שערים נוספים. ראשון הספיקה לכבוש שער, וחולון הגיבה מיד עם שלושה נוספים. 50 שניות לסיום התוצאה הייתה 26:26, ואז הגיעה הזרה המצוינת של חולון- יסמין אודוצ'י, כבשה שער שהעלה את חולון ליתרון ראשון במשחק, ולצערה של ראשון לציון, היה גם השער שחרץ את גורל המשחק. 27:26 לחולון בסיום. לראשון לציון כבשו: ילנה מילוסביץ' 9, איווה הרסגובק 8, מלאני חורב, קרן בן-הרוש וסיוון אוליאל 3 כל אחת. במחזור הבא, תארח הקבוצה את הפועל אשדוד.
במחלקת הנוער של המועדון, קבוצת נערות י', הביסה את חולון 34:16. היה זה הניצחון הרביעי ברציפות של הבנות אותן מאמן גלעד מאור, והן ניצבות במקום הראשון בטבלה. כבשו: שיר גבזה 9, שירה ג'רבי 8, מיכל מג'אר ומיה הרוש 3 כל אחת, אילנה אנדרייב, חן שמולמן, שביט אטיאס ומאיה קור 2 כל אחת, רוני קלדרון, ליאור בן דוד ועדי סלומיאנסקי 1 כל אחת. ילדים ח' ניצחה בדרבי 21:20 עם 9 שערים של פולג אסייג. עוד כבשו: עומר הופמן 4, מאור ויסבליט 3, עידו פאר 2, נתן נתנאלוב, אופיר שטיבלמן ועמית גורן 1 כל אחד. קבוצת נערים י', הפסידה לרחובות 30:29- כבשו: שובל גמזו לטובה 9, ניב צורף 7, יונתן הדר 5, איתי אלון 3, ניר מנע 2, איתמר אלעזר, עומר קראבן ויואב אורן 1 כל אחד. ילדים ז'1 הביסו את רחובות 34:8 עם 23 עצירות של השוער ליאם כהן. ילדים ז' 2, הפסידה בחוץ 26:18 לארזים רמת גן במשחק שהיה אגרסיבי במיוחד. כבשו: אור עובדיה 9, עידן קפלן וליאור בורס 3 כ"א, רביד נוימן, ג'אן קובלנקו ונועם ליכטנשטיין 1 כל אחד. נערים ט' הפסידה 40:22 לחולון, וילדים ז'3, ניצחה בדרבי פנימי את ז'4, 20:9.

אוברמן במשחק מצוין- צילום עמית שיסל איגוד הכדוריד
עומר גרא מול תל אביב- צילום עמית שיסל איגוד הכדוריד
הבנות מול חולון- צילום עמית שיסל איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות