דף הבית / כללי / לא חזרו מהחגיגות

לא חזרו מהחגיגות

עשן חגיגות הגביע התפוגג, והפועל ראשון לציון חזרה לנחלת יהודה, במטרה להמשיך את רצף הניצחונות המרשים שלה. אך כשהיא בהרכב חסר מאוד, זה פשוט לא הלך לה מול השנייה בטבלה- מכבי תל אביב, והיא הפסידה 22:18.
המשחק התחיל צמוד כשהיתרון עובר מצד לצד. בדקה ה- 24 במצב של 8:7 למכבי, לקח עידן מימון פסק זמן, ממנו חזרה טוב יותר, דווקא האורחת מתל אביב שכבשה שלושה שערים ללא מענה ופתחה פער של ארבעה שערים. אבישי סמולר, קבע את תוצאת המחצית עם השער השמיני לזכות קבוצתו.
הפועל עלתה טוב יותר למחצית השנייה והצליחה לצמצם עד ל- 12:10, אך מכבי הגיעה למשחק נחושה יותר, ושוב ברחה להפרש של ארבעה שערים ואילצה את מימון לעצור את המשחק עם פסק זמן נוסף. במצב של 16:12, כבשו דניאל שקלים ואבישי סמולר, שני שערים מהירים שהחזירו את הקבוצה למשחק, אך אחרי פסק זמן שנטל מאמן מכבי, שחקניו שוב ברחו לארבעה שערים והפעם גם שמרו על היתרון עד לסיום.
מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "כלום לא עבד לנו, ועכשיו צריך להתרומם אחרי תקופה ארוכה וטובה. יש לנו משחק סופר משמעותי ביום שישי – משחק העונה, כדי לסיים במקום הראשון. שיחקנו לא טוב היום. לא היינו מרוכזים ולא הגיע לנו לנצח. אפשר לומר שזה משחק בין הגרועים שלנו העונה, וכנראה שלזכייה בגביע הייתה השפעה. שאפו למכבי ת"א, ששיחקו מצוין וידענו להעניש אותנו".
ההפרש בין הפועל ראשון לציון שנשארה בפסגת הטבלה לבין מכבי תל אביב שבמקום השני, הצטמצם לכדי נקודה אחת בלבד. מחזיקת הגביע החמיצה הזדמנות להבטיח את המקום הראשון לפני סיום העונה הסדירה, ותקווה לעשות זאת כבר במחזור הקרוב כשתצא למשחק חוץ קשה מול בני הרצליה המדורגת שלישית. במקרה של שוויון בין הפועל לבין מכבי תל אביב בסיום העונה הסדירה, היתרון יהיה של מכבי שהצליחה לנצח בהפרש גבוה יותר מזה שניצחה הפועל בסיבוב הקודם, לכן הקבוצה חייבת לעשות הכל בשביל לסיים את העונה עם יתרון נקודות על הדולקת אחריה.

מימון מתדרך את חניכיו- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

 

צרפתי נעצר על ידי מכבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות