דף הבית / כללי / כתום עוצר כתום

כתום עוצר כתום

חמש שלשות והפסד מאכזב, אריאל. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
חמש שלשות והפסד מאכזב, אריאל. צילום עודד קרני מנהלת הליגה

קרב אזור השפלה בין המארחת נס ציונה ומכבי ראשון לציון, היה כבר בידיים של שחקניו של גודס שהוליכו ביתרון 18 נקודות, אבל קאמבק אדיר של המקומיים, הפך את המשחק ושלח את ראשון לציון חזרה הביתה עם הפסד לאחר שישה ניצחונות ליגה רצופים.

בנוסף לדריל מונרו שעדיין פצוע, גודס היה צריך להסתדר גם ללא ויליאמס שנפצע גם הוא ולא התלבש. אחרי כמה דקות צמודות ברחה ראשון לציון ל- 16:10 וכשהיא עם אחוזים נפלאים מחוץ לקשת המשיכה להגדיל את היתרון שנעצר על 34:22 בסוף הרבע הראשון. אדם אריאל המצוין שלא הפסיק לקלוע, העלה את האורחת ליתרון שיא של 18 נקודות עם פתיחת הרבע השני במהלך של שלשה ועבירה. ההפרש הגבוה החזיק מעמד כמעט עד לסוף המחצית, אך בדקות האחרונות התעוררה נס ציונה ובסופו של דבר להפסקה ירדה ראשון לציון ביתרון 52:43. נס ציונה עלתה טוב יותר למחצית השנייה והמשיכה בקיזוז ההפרש שהתחיל בסוף המחצית הראשונה. ריצת 11:0 שלה, הפכה את הקערה על פיה והעלתה את המקומית ליתרון ראשון במשחק- 62:60. עד לסיום הרבע היתרון עבר מצד לצד ונעצר על 70:69, עדיין לראשון לציון. נס ציונה פתחה פער של 4 נקודות עם פתיחת הרבע המכריע, ראשון לציון איבדה את הראש ונס ציונה פתחה פער דו ספרתי 84:74 כשנותרו 5 דקות לשחק. גיא גודס הזעיק פסק זמן בניסיון אחרון לשמור על המשחק ושחקניו חזרו ממנו עם ריצת 8:0 שפתחה את הכל מחדש. נס ציונה לא ויתרה ויחד עם רביב לימונד הוותיק עלתה ל- 89:82, המילטון ובלייזר קירבו עד שלוש נקודות כשנותרה חצי דקה לשחק ובשניות האחרונות הספיק אדם אריאל להחטיא קליעה מחוץ לקשת ונס ציונה סגרה עניין מקו העונשין. בסיום- 93:88 למקומיים שעלו באופן זמני אל המקום השני בטבלת ליגת העל. קלעו: המילטון 23, אריאל 18, בלייזר וקלי 15 כל אחד, סווינג, בורדיון וטישמן 5 כל אחד, דוברת 2.  ביום ראשון, תצפין הקבוצה למשחק חוץ מול גלבוע גליל. עוד קודם לכן במשחק חסר משמעות במסגרת היורוקאפ, התארחה הקבוצה ביום רביעי אצל קבוצת אנדורה מהליגה הספרדית. בסיבוב הקודם ניצחה אנדורה בקלות בבית מכבי.

נמצא בכושר מצוין, בלייזר- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
נמצא בכושר מצוין, בלייזר- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

בהפסקת משחק הליגה, נערכה הגרלת חצי גמר גביע המדינה בה לקחו חלק גם נס ציונה וגם ראשון לציון. בהגרלה נקבע כי בחודש פברואר, תעלה על הפרקט ביד אליהו מכבי ראשון לציון למשחק המרכזי בו תפגוש את לא אחרת מאשר הפועל ירושלים, בניסיון לשחזר את הישג העונה הקודמת ולהעפיל פעם נוספת אל גמר גביע המדינה. במשחק המוקדם, תשחק נס ציונה מול נהריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות