דף הבית / כללי / כתב אישום: סרסרות

כתב אישום: סרסרות

שני תושבי ראשון לציון מואשמים בביצוע עבירות של גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, החזקת מקום לשם זנות, סרסרות למעשי זנות ואיסור פרסום של הצעה לעיסוק בזנות. אחד מהם הואשם גם בעבירות של שיבוש הליכים והדחה בחקירה

רונן דמארי

על פי כתב האישום שהוגש נגד השניים, הם היו חלק מכנופייה בה פעלו שני נאשמים נוספים בישראל ונאשם חמישי שהתגורר בבלארוס. הנאשמים קשרו קשר לפיו ייגרמו לנשים לעזוב את בלארוס לארץ כדי לספק שירותי מין.
בהתאם לתכנית, יצר אזרח ישראל המתגורר בבלארוס קשר עם הנאשמים. הוא איתר את הנשים דרך אתר ההיכרויות ומשקיבל את הסכמתן לעבוד בזנות, העביר להן את מספר הנייד של אחד הנאשמים, שהיה אחראי להסביר להן את תנאי העסקתן ולתדרך אותן על ההתנהלות בארץ.
במסגרת הקשר ולשם קידומו, איתר אחד הנאשמים צעירים, צילם את תעודות הזהות שלהם, והעביר את הצילום יחד עם "הזמנת תייר" החתומה על ידי אותו צעיר, בכוונה "לשדך" לכל אישה שאמורה לעסוק בזנות בישראל, צעיר שבאמצעותו ניתן יהיה להציג מצג שווא בפני הרשויות בישראל, לפיו, האישה מבלארוס מגיעה להתארח אצל אותו בחור צעיר. הצעירות שהובאו ארצה נדרשו על ידי אחד הנאשמים לבצע בו מין אוראלי, לטענתו כמבחן קבלה לעבודה.
במהלך כחודשיים סיפקה אחת הצעירות שירותי מין ל-266 לקוחות, מהם גבתה כ-123 אלף שקלים. את מחצית הכסף נאלצה להעביר לנאשמים, ובדרך זו הרוויחו הארבעה עשרות אלפי שקלים.
באותה שיטה הובאו לארץ חמש נשים, שהאחרונה בהן שיתפה עוד בבלארוס את המשטרה המקומית, ששיתפה פעולה עם משטרת ישראל. מיד כשיצאה הצעירה משדה התעופה בן גוריון עם אחד הנאשמים, הם נעצרו, ובניידת הוא תדרך אותה לומר דברי שקר לכשתיחקר.
עוד עולה כי במסגרת הקשר ולצורך העסקת הנשים בזנות בישראל, פרסם אחד הנאשמים את התמונות של הנשים באתר אינטרנט ישראלי תחת מודעת כיסוי לפיה, הנשים מספקות שירותי עיסוי בדירות פרטיות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות