דף הבית / כללי / כתב אישום נגד אב ובתו

כתב אישום נגד אב ובתו

תושב ראשון לציון מואשם בכך שעקץ בתי עסק שונים ברחבי הארץ בעודו מרצה עונש מאסר. הנאשם (42) ביצע את המעשים באמצעות בתו (21). על פי כתב האישום, הנאשמים הצליחו תוך התחזות ובשיטתיות להוציא במרמה בכ-620 אלף שקל מבתי עסק באזור המרכז

רונן דמארי

על פי כתב האישום שהוגש השבוע לבית המשפט המחוזי מרכז, הנאשם שהיה אסיר בכלא רימון ולאחר מכן בכלא השרון קשר עם אחרים שזהותם אינה ידועה, עם בתו ועם אישה נוספת, להוציא במרמה כספים מבתי עסק שונים בארץ.
מכתב האישום עולה, כי הנאשם הוגבל בשימוש בטלפון, ולכן השתמש בכרטיסי טלפון של אסירים אחרים כדי התקשר לבתו ולאישה הנוספת, או לאדם אחר שזהותו אינו ידועה. בשיחת ועידה איתם יצר קשר עם בתי עסק.
בתו של הנאשם מסרה מכשיר טלפון נייד לאישה הנוספת כדי שתסייע לאביה בשיחות, והנחתה אותה גם כיצד לקשר טלפונית בינו לבין בתי העסק.
על פי כתב האישום, הנאשמים הצליחו תוך התחזות ובשיטתיות להוציא במרמה בכ-620 אלף שקל, הן בשימוש בפרטי אשראי שהושגו במרמה, והן בסחורה ובמזומנים. בין קורבנותיהם היו מספר חנויות תכשיטים, וגם חנויות טבע, חנויות בגדים ומצעים, ורשתות בכל אזור המרכז.
בחלק מהמקרים הנאשם הציג את עצמו בכזב בפני בעלי העסק כבעל ממון המתעניין ברכישת סחורה, ושילם עבור הסחורה באמצעות פרטי כרטיסי אשראי גנובים. במקרים אחרים, הנאשם התקשר לבתי העסק, הציג עצמו בפני העובדים כבעל העסק, וביקש להעביר אליו עם שליח את הפדיון היומי או מעטפות מזומנים.
זאת לאחר שהנאשמים השיגו בדרך שאינה ידועה מידע על בתי העסק שרימו, כמו למשל מי הבעלים, מה הפדיון וכדומה. בעוד בתו של הנאשם שוחררה למעצר בית , הפרקליטות ביקשה למנוע באופן מוחלט מהנאשם שחזר מהמעצר לכלאו שיחות טלפון, בטענה שביצע את העבירות בזמן מאסר אותו הוא מרצה על עבירות דומות. "קיימת ודאות קרובה לוודאי, שאם לא יינתן צו למניעה מוחלטת של השימוש בטלפון מבית הכלא, המשיב ימשיך בביצוע עבירות המרמה", נטען בבקשה. כמו כן ביקשה התביעה להגדיל את הערבויות שהופקדו עבור שחרורה של הבת למעצר הבית. כתב האישום מייחס לנאשם ולבתו קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות כאדם אחר, ניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, והונאה בכרטיס חיוב. משפטם של השניים צפוי להתנהל בחודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות