דף הבית / כללי / כך תיראה הארנה החדשה בראשון לציון

כך תיראה הארנה החדשה בראשון לציון

רונן דמארי

 

העירייה באמצעות החברה הכלכלית יוצאת למכרז להקמת ארנה חדשנית ומפוארת במתחם ה-1000 החדש במערב העיר. עד היום התקיימו אירועי הספורט הגדולים בבית מכבי שמכיל 2500 מקומות ישיבה בלבד. עתה יכולים האוהדים לצפות לאולם גדול כיאה לעיר גדולה בישראל. הארנה החדשה תכיל 6000 מקומות ישיבה לאירועי ספורט ועוד 4000 בעמידה במופעי רוק וקונצרטים. בסך הכל היא תשתרע על שטח של 25 אלף מ"ר ושטח הזירה הראשית יכול להתרחב עד ל- 5000 מ"ר. העירייה תקים הארנה בהשתתפות הטוטו בעלות מוערכת של כ-270 מיליון ₪. האולם הענק שצפוי לארח אירועי ספורט לצד מופעי רוק וקונצרטים כולל טריבונות נשלפות שיותקנו בארנה ויאפשרו להתאים את האולם למגוון אירועים. ממופעי תיאטרון מחול ואופרה ועד לספיישלים טלוויזיוניים וכנסים בינלאומיים. על הקמת הארנה אמונה החברה הכלכלית בתכנון משרד אדריכלים גולדשמידט ארדיטי בן נעים ובשיתוף משרד האדריכלים הבריטי.POPULAOUS  המיקום במתחם ה-1000 נבחר בעיקר בשל הנגישות הגבוהה על עורקי תחבורה ראשיים כמו תחנת רכבת משה דיין וחיבור איילון דרום וכביש 431. כמו כן קו הרכבת הקלה, הקו החום, צפוי להתחיל את מסלולו במתחם ה-1000, לחצות את העיר ולהגיע עד באר יעקב, רמלה ולוד. במתחם ה-1000, מתחם העסקים החדש של ראשון לציון מתוכננים לא פחות מ-1,750,000 מ"ר תעסוקה ו-5,500 יחידות דיור.

 

ניצן פלג, מנכ"ל החברה הכלכלית: "הושקעה מחשבה רבה בתהליך תכנון הארנה ואני שמח על התוצאה. מדובר על היכל ספורט ומופעים שייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בעולם ובקרבת עורקי תחבורה ראשיים הנגישים לכל חלקי הארץ".

 

עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 ציין כי: "מתחם ה-1000 הופך מתכנון למעשה. עירוב השימושים הכולל תעסוקה ומסחר, פנאי, תרבות ומגורים יביא את האזור להיות 'הדבר הבא' במרכז הארץ. אני מברך על יציאתו של מכרז הארנה, זוהי אבן דרך נוספת בהתפתחות המתחם".

הדמיה: סטודיו אריסטו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות