דף הבית / כללי / יש רוכש

יש רוכש

הפועל ראשון לציון תוציא לדרך את אימוניה בשבוע הבא ותערוך מספר משחקי הכנה לקראת פתיחת המשחקים הרשמית:

8/7 בני יהודה – הפועל רמת גן
9/7 נס ציונה – הפועל ראשל"צ
15/7 בני לוד – הפועל רמת גן
19/7 ביתר ת״א  – הפועל רמת גן

קבוצת עסקים ובראשה דורון אוסידון, צפויה לרכוש את מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון מידיו של אייל ברקוביץ, ולהפוך לבעלי הבית החדשים של הקבוצה המשחקת בליגה הלאומית. אוסידון, היה בעבר סגן נשיא בהפועל חיפה, יו"ר הפועל תל אביב ויו"ר מכבי נתניה, נפגש בשבועות האחרונים מספר פעמים עם ברקוביץ ונראה שהשניים הגיעו להבנות, אך ברקוביץ עצמו אומר שלמרות הסיכום בעל פה, עדיין לא נחתם החוזה הסופי אך הוא צפוי להיחתם בימים הקרובים. אם אכן תתממש העסקה, ניר ברקוביץ, אחיו של אייל, לא ימשיך בתפקידו כמאמן הקבוצה.

בתוך כך, פורסמה תוכנית המשחקים של הליגה הלאומית לעונה הבאה ובה נקבע כי במחזור הראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ מול קטמון ירושלים. הליגה תיפתח ב-23 לחודש אוגוסט. עוד קודם לכן בתחילת אוגוסט, העונה תצא לדרך עם משחקי גביע הטוטו. ראשון לציון שובצה בבית ד', עם קבוצות: קטמון ירושלים, בית"ר תל אביב והפועל אשקלון. במחזור הראשון תשחק בחוץ מול אשקלון.

ברקוביץ
סוף סוף מכר, ברקוביץ- צילום לירן דורף דאבל פס
לא ימשיך, ניר ברקוביץ - צילום נזיה סולטן
לא ימשיך, ניר ברקוביץ – צילום נזיה סולטן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות