דף הבית / כללי / יש אליפות לילדים!

יש אליפות לילדים!

הקבוצה הצעירה בהדרכתו של המאמן אביתר גבעון, הבטיחה לעצמה את האליפות אחרי ניצחון 36:34 על עירוני רחובות במשחק שהתקיים ביום שישי האחרון. המשחק היה צמוד לכל אורכו, במחצית הוליכו הילדים 25:23 ובעזרת יכולת מצוינת של השוער רוי חן, הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום המתוק.

הישג מצוין גם לקבוצת נערים ט' צפון, שניצחה בחוץ בדרבי את מכבי ראשון לציון 33:22 אחרי שהובילה 15:10 במחצית. היה זה במסגרת המחזור השלישי של משחקי הפלייאוף והנערים של הפועל, הם היחידים עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות (על מכבי ראשון לציון, נס ציונה ואס"א תל אביב) וביום שבת, יפגשו שוב את קבוצת אס"א תל אביב וינסו לנצח אותם בפעם השלישית בתוך פחות מחודש.

בינתיים בגזרת הבוגרים, עידן מימון ממשיך לעבות את הסגל שלו לקראת העונה הבאה וצירף לקבוצתו את שחקן הפינה הצעיר- סהר שחק. שחק (22, 1.82), החל את הקריירה שלו בקבוצת בני הרצליה, אך לא חיכה יותר מידי בשביל לנסות את מזלו בחו"ל וכבר בגיל 17, עלה על מטוס וחתם לשנתיים בקבוצת הנוער פוקסה ברלין מגרמניה. כששב לארץ, השתלב בקבוצת אס"א תל אביב ולאחר מכן סגר מעגל וחזר לקבוצת נעוריו בהרצליה, לשנתיים נוספות. הוא היה שותף בנבחרות ישראל הצעירות וגם בנבחרת העתודה. השחקן הצעיר מצטרף לשוער תום שם טוב, לשני הזרים החדשים- הבוסני דושקו צליצה והסרבי יוסיץ לובומיר. הם מצטרפים למי שיישאר בקבוצה גם בעונה הקרובה: השוער הזר פדזה דיאנוביץ, יובל גררה ועוז חממי.

ילדים ח' חוגגים אליפות בסיום המשחק- צילום הפועל ראשל"צ
ילדים ח' חוגגים אליפות בסיום המשחק- צילום הפועל ראשל"צ
נערים ט עם ניצחון גדול בדרבי- צילום הפועל ראשל"צ
נערים ט עם ניצחון גדול בדרבי- צילום הפועל ראשל"צ
מימון ושחק- צילום הפועל ראשל"צ
מימון ושחק- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות