דף הבית / כללי / יש אישור לשחק

יש אישור לשחק

המחזור האחרון נידחה בשבוע אחרי שבהתאחדות לכדורגל החליטו שהגשם הכבד שירד, הוא סיבה מספיק טובה לבטל את כל משחקי ליגה ב' וליגה ג'.
בליגה ב', קבוצת נחלת יהודה הממוקמת במקום ה- 12, תצא למשחק חוץ מול בית דגן שבמקום החמישי. בסיבוב הקודם הובסה נחלת יהודה במגרשה 4:0, במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין.
במחוז המקביל, קבוצת שיכון המזרח המדורגת גם היא במקום ה-12, תצא למשחק חוץ אצל השכנה בני יצאלאל, בה יערוך את הופעת הבכורה שלו- המאמן מסאי דגו, שפוטר מהפועל כפר סבא מצמרת הליגה הלאומית. בסיבוב הקודם הפסידה השיכון במגרשה 1:0.
בקבוצה, קיבלו בצער את הידיעה על כך שחלוץ הקבוצה- אמיר עזרא בן ה-33, אשר נפצע לפני למעלה מחודש במשחק מול קריית מלאכי, סיים את העונה ולמעשה גם את קריירת המשחק שלו. עזרא, חזר השנה לקבוצת הבית שלו לבקשת יושב ראש הקבוצה- יששכר בוריה. עד לפציעתו, הספיק לכבוש העונה שלושה שערים. עזרא, נחשב לאחד החלוצים הטובים והמבוקשים בליגות הנמוכות כבר שנים רבות ושיחק בין היתר בקבוצת ירמיהו חולון עימה העפיל לליגה א', בנחלת יהודה ובמכבי שעריים. הוא יישאר במועדון ויתפקד כמאמן במחלקת הנוער, בתקווה אולי להיות יום אחד המאמן הראשי של קבוצת הבוגרים בקבוצה בה גדל. עזרא: "נפצעתי ממש קשה במשחק נגד קריית מלאכי. קרעתי את הצולבת הקדמית, האחורית וגם המיניסקוס והסחוס נפגעו. מפה כבר לא אחזור. השיקום ארוך וקשה והחלטתי שזהו, הכל מלמעלה זה כנראה מה שהיה צריך לקרות. אני חושב שבאמת הכל מלמעלה כי חזרתי הביתה לגמור את הקריירה בבית".
בליגה ג', הקבוצה המשתפרת מ.ס ראשון לציון, שבשבועות האחרונים כל משחק שלה הופך לחגיגת שערים, תארח את בית"ר אשדוד, במטרה לגמול לה על התבוסה 8:0 מהסיבוב הקודם.

אמיר עזרא בפעולה- צילום לירן דורף דאבל פס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות