דף הבית / כללי / יום שישי את יודעת, יש בעיר מסיבה

יום שישי את יודעת, יש בעיר מסיבה

קבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון, בדרך לסיים את עונת היובל להיווסדה, בצורה מושלמת. אחרי שכבר זכתה בגביע המדינה, היא רחוקה ניצחון אחד מזכייה גם באליפות המדינה והשלמת דאבל מוצדק.

כולם דיברו על כך שסדרת חצי הגמר הנפלאה מול מכבי ראשון לציון, הייתה בעצם סדרת הגמר האמיתית וכולם צדקו. אף אחד לא חשב שקבוצת מכבי תל אביב, לא תהווה יריב אמיתי בשלב החשוב ביותר של העונה, אך בשני המשחקים הראשונים של הסדרה, האדומים של עידן מימון, הביסו את הצהובים כחולים בקלות יתרה ובאותה התוצאה- 27:20 וסך הכל כבשו בשני המשחקים 14 שערים יותר ממכבי.

במכבי תל אביב, נעדר הקפטן ומי שנחשב לשחקן הטוב ביותר שלה- עומר דבדה, אך זה עדיין לא תירוץ ליכולת החלשה בסדרת הגמר. המשחק הראשון שהתקיים בנחלת יהודה, התחיל עם צמד של יובל גררה בדרך ל- 3:1 מהיר כשמהצד השני השוער פדז'ה דיאנוביץ, בולם פעמיים את התקפות מכבי. האורחים עוד הספיקו להשוות ל- 3:3, אך גררה, שקלים וסמולר, החזירו לאדומים את יתרון שלושת השערים. הפועל המשיכה ללחוץ ועלתה ליתרון של חמישה שערים, מכבי צימצמה חזרה לשלוש וההפרש נשמר עד למחצית שנעצרה על התוצאה 13:10 להפועל.

ההגנה של מחזיקת המדינה, השאירה את מכבי תל אביב על שלושה שערים בלבד ב- 13 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, וכך ברחה הפועל עד ל- 23-16, כשנותרו 8 דקות לסיום. מכבי ידעה שהמשחק גמור, אך שיחקה במטרה לצמצם את ההפרש שגם הוא חשוב בסדרה, והורידו עד להפרש של חמישה שערים. אך האדומים נתנו את ה"מכה" האחרונה וסיימו את המשחק עם ניצחון גדול של שבעה שערי הפרש בדרך ל- 1:0 בסדרה. הקפטן- אבישי סמולר, הצטיין עם 10 שערים, דניאל שקלים, עוז חממי, ערן צרפתי ויותר טל כבשו 3 כל אחד, יובל גררה ובוסקוביץ 2 כל אחד, גיא כהן 1. דיאנוביץ בלט בשער עם 11 עצירות, אלימלך עצר פעמיים.

ביום שני, נפגשו הקבוצות למשחק השני, הפעם ב"תיכונט" בתל אביב, אך יתרון הביתיות התל אביבי, היה רק על הנייר כשתוך שלוש וחצי דקות לוח התוצאות כבר הראה על 4:0 לזכות הפועל. מכבי הזעיקה פסק זמן, הפועל עלתה ל- 5:0, והמקומיים כבשו את שער הבכורה שלהם רק בדקה העשירית. מכבי המשיכה להיראות יותר כמו קבוצת תחתית מול המכונה המשומנת של עידן מימון, בדקה ה- 20 התוצאה הייתה 10:5 לזכות מחזיקת הגביע, שירדה למחצית כשהיא מוליכה 14:8. דיאנוביץ רשם במחצית הראשונה לא פחות מ- 11 עצירות.

מכבי עוד ניסתה לעשות משהו עם פתיחת המחצית השנייה, אך פסק זמן של עידן מימון, עצר לה את המומנטום ושלח את שחקני הפועל להמשך הריצה הקלה מול היריבה החלשה. רבע שעה לסיום, עלו האדומים ליתרון דו ספרתי 22:11 ועד לסיום הצליחה מכבי רק למזער נזקים. 27:20 גם במשחק השני בסדרה ו- 2:0 קל וחלק. כבשו: בוסקוביץ 6, שקלים יותם טל 4 כל אחד, חממי וסמולר 3 כל אחד, צרפתי ושי נתן 2 כל אחד, גררה שון סלס ומידד קרוייטרו 1 כל אחד. דיאנוביץ עצר 16 פעמים, אלימלך הוסיף 6 עצירות.

עידן מימון אמר בסיום: "יש אפשרות לזכות באליפות ובדאבל. זה נראה קרוב ומוחשי אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר ומי כמונו יכולים לומר זאת אחרי הסדרה הקודמת מול מכבי ראשל"צ. יש לי הרבה כבוד ליריבה. הבאנו מולה דברים חדשים בסדרה. עבדנו קשה בהגנה. אנחנו נבוא ביום שישי לסיים את הסיפור מול הקהל הנפלא שלנו".

ביום שישי בשעה 16:00 באולם על שם ספי ריבלין בנחלת יהודה, המשחק השלישי ואולי גם האחרון, של סדרת גמר הפלייאוף, בדרך לדאבל אדום לבן של הפועל ראשון לציון.

לא כוחות- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
עשירייה במשחק הראשון, סמולר- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
המצטיין של המשחק השני, בוסקוביץ- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
עידן מימון בדרך לדאבל ראשון בתור מאמן- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות