n

במהלך החיים, כל אחד מאיתנו, מנסה לחסוך את העמלה של סוכן הנסיעות או המתווך ומחליט לרכוש או לטוס לבד. בסופו של דבר, בחלק מהמקרים, מתברר שזאת הייתה החלטה שגויה מאחר ולא נעזרנו בשירותיו של איש מקצוע מהתחום. גם קנייה של רכב מצריכה עזרה מקצועית ואת זה אפשר לקבל רק כשקונים רכב מסוכנות מסודרת, כמובן בהנחה שמדובר בסוכנות אמינה שמעסיקה אנשי מקצוע שבאמת מבינים ברכבים.

מדור המומלצים של גל גפן מציג בפניכם את סוכנות "טרייד אין AR ", שנבחרה לטובה ביותר באיזור ראשון לציון והסביבה, על מנת שגם אתם תוכלו לצאת עם הרכב הטוב ביותר עבורכם וכמובן ליהנות משירות אדיב, מקצועי וישר.

הסוכנות מעניקה מענה הוגן ונוח במכירה או החלפת הרכב של לקוחותיה לרכב מתקדם יותר מתוך מלאי גדול רחב ומגוון הקיים בחברה, בעלת המוניטין של כארבעים שנה בענף הרכב. שמה הטוב והמוכר הולך לפניה בזכות האמינות, השירות, היעילות והנוחות ללקוח. כמו כן, הסוכנות מעניקה פתרון כולל בתחום הרכב: החל מאפשרויות מימון מגוונות עד מאה אחוז, בתנאים מיוחדים ללקוחות, צוות מקצועי ואמין המזהה את צרכי הלקוח, מעניק לו פתרון אישי ומשתלם ביותר עבורו ובכך הופכים את קניית הרכב לחוויה ייחודית ומהנה.

"אנו שואפים להעניק ללקוח כתובת אמינה ללא כאבי ראש מיותרים בתהליך רכישת הרכב החדש". אמר לנו מנהל הרכש, נתנאל רחמני, בשיחה שערכנו עימו והוסיף: "כל בן אדם שיוצא מאיתנו הוא כמו משפחה, אין אצלנו רק למכור ולשכוח. אם יש בעיה תמיד ללקוח יש לאן לפנות, אנחנו לא שוכחים את הלקוחות. לפני הכל, הכי חשוב לנו זה השירות. יש סוכנויות רכב שעובדת בשביל הכסף, אך אצלנו חשיבות הלקוח היא מעל הכל, מאחר והמטרה היא שהוא יחזור אלינו ולשמחתי זה מה שקורה – לקוחות חוזרים, הם מאד מרוצים, אם יש ללקוח בעיה היא נפתרת".

היתרון הגדול בלהגיע לסוכנות רכב היא שאצל אדם שאתה קונה ממנו בצורה פרטית, אין לך דרך חזרה, אבל בטרייד אין AR הסיפור שונה: "אצלנו יש לכל אחד אחריות, רכבים שעברו השבחה, אופציות מימון, תיקונים לאחר בדיקה – יש עם מי לדבר אחרי המכירה והחבילה משתלמת. אנו תמיד מחזיקים מגוון גדול של רכבים מבחינת שנתונים, סוגי רכבים, ייבוא מקביל, מכוניות במחיר מציאה לכל כיס ועוד". סיכם רחמני.  

תפריט נגישות