דף הבית / כללי / חמסה חמסה

חמסה חמסה

שער אחד בודד בבעיטת עונשין מ- 11 מטרים רבע שעה לסיום משחק החוץ מול הפועל פתח תקווה, היה שווה לכתומים עוד ניצחון חשוב מאוד, שמצמיד אותם להפועל תל אביב שבמקום השלישי.
כבר בדקה ה- 57, כבש גיל יצחק שער שנפסל בטענת עבירה של שחקן אחר מראשון לציון. 20 דקות לאחר מכן, מור שקד עם השלישי שלו העונה, היה זה שכבש את השער המנצח, כשגם הפעם גיל יצחק היה מעורב והוא זה שהוכשל ברחבה.
כאמור, לחניכיו של ניר ברקוביץ כבר חמישה ניצחונות ברציפות, והם עם 16 נקודות במקום הרביעי, צמוד לאדומים עם מספר נקודות זהה. במחזור הקרוב משחק ביתי מול הפועל חדרה, ונראה שזה יהיה גם המשחק שבו הקהל הכתום יגיע בכמויות גדולות יותר אל יציעי הברפלד, בתקווה להשיג את הניצחון השישי שיכול בסיטואציה מסוימת להקפיץ את הקבוצה עד למקום השני בטבלה.
ברקוביץ אמר בסיום: ״כשמנצחים אז הכל טוב, ניצחון חמישי ברציפות, מקווה להמשיך את החלום. פתחנו את העונה לא טוב, הפסדנו את שני המשחקים הראשונים, אחריו תיקו ומאז אנחנו עם חמישה ניצחונות רצופים. זאת ליגה קשה מאוד, אסור לזלזל באף משחק, אנחנו כבר בראש לחדרה שעושה צרות ללא מעט קבוצות אבל נבוא נחושים במטרה לנצח גם את המשחק הזה.״
קבוצת הנוער של המועדון, כבר הייתה בדרך לניצחון ליגה שלישי במשחקה הביתי מול אשדוד כשאפיק אוטמזגין כבש את שער היתרון לקבוצתו בדקה ה- 83, אך בדקה האחרונה של המשחק כבשה אשדוד את השער המאזן, וחילקה את הנקודות בין שתיהן. במחזור הקרוב, תצא הקבוצה למשחק חוץ מול אשקלון מתחתית הטבלה.

ברקוביץ עם חמישי ברציפות – צילום הפועל ראשל"צ
שקד, שער שלישי העונה- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות