דף הבית / כללי / חכמים על חזקים

חכמים על חזקים

הערב (חמישי) תגיע אל ראשון לציון קבוצת בית"ר ירושלים מצמרת ליגת העל, למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. 5000 אוהדים צפויים למלא כל פינה במגרש המקומי, כשרובם יגיעו מירושלים, אחרי שלקבוצה האורחת הוקצו 2600 כרטיסים. למרות שהיא עולה כאנדרדוג, תקווה ראשון לציון לעשות סנסציה ולהדיח את הפייבוריטית מעיר הבירה. "כמובן שלא יהיה פשוט מול בית"ר. מדובר באחת הקבוצות הטובות בארץ. נילחם עד הסוף, אני מאמין בשחקנים שלי. לגביע חוקים משלו". כך ניר ברקוביץ.
המשחק מול בית"ר, יסיים שבוע בו פגשה ראשון לציון שתי אימפריות כדורגל ישראליות, אחרי שביום שישי היא התארחה באצטדיון המושבה שם פגשה את הפועל תל אביב. לאדומים הייתה מטרה אחת, לחזור אל פסגת הליגה הלאומית, אך את ניר ברקוביץ וחניכיו שרצו להתאושש אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, התוכניות של האורחים לא ממש עניינו. אחרי מחצית ראשונה מנומנמת ונטולת שערים, החלה המחצית השנייה עם הרחקת מאמן הפועל תל אביב- קובי רפואה, שזרק לשופט כמה מילים לא במקום עם הירידה להפסקה. המשחק המשיך להתנהל ברובו במרכז השדה עד לדקה ה-87, אז שרק שופט המשחק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות ראשון לציון, אחרי שגיל יצחק הופל ברחבה על ידי עודד דגני האורח. למרות מחאות האדומים על כך שלא נעשתה עבירה, הפנדל נבעט על ידי יצחק עצמו, שעמד בלחץ וכבש את שער הניצחון היקר לזכות ראשון לציון. דקה לאחר השער, ביצע ניר ברקוביץ חילוף די תמוה, כשהוריד אל הספסל את ג'ורג' אמסיס, אותו העלה קודם לכן כמחליף. השחקן שלא אהב את החילוף, הוריד את חולצתו ולא הצטרף אל חבריו לספסל אלא ירד מיד לחדרי ההלבשה.
ברקוביץ אמר בסיום: “זה ניצחון גדול, אני רץ תמיד אחרי ניצחונות. הפועל תל אביב תעלה, היא לא בתקופה טובה, אבל תעלה. מגיע שאפו גדול לשחקנים שלי והפנים כבר לבית”ר ירושלים, לגביע יש חוקים משלו. אמרתי לשחקנים שאם נרוץ יותר מהפועל אז נוכל לנצח ועשינו את זה. עמדנו יפה על המגרש. החבר'ה רצו בלי בסוף. החזרתי לכל המבקרים שלי”. במחזור הקרוב תארח ראשון לציון המדורגת חמישית, את קטמון ירושלים המדורגת רביעית, כשלשתי הקבוצות אותו מספר נקודות. בסיבוב הראשון ניצחה קטמון 1:0.
קבוצת הנוער של המועדון ממשיכה בצניחה החופשית, ובמחזור האחרון ספגה הפסד שני ברציפות הפעם 2:0 ביתי להפועל באר שבע. היה זה המשחק התשיעי ברציפות בו לא מצליחה הקבוצה לנצח, והיא מדורגת במקום ה-14 בטבלת ליגת העל לנוער, מרחק ארבע נקודות מהקו האדום. במחזור הקרוב היא תצא למשחק חוץ מול ניר רמת השרון.

יחפש הפתעה גם בגביע, ברקוביץ- צילום שלומי גבאי דאבל פס
ניצח את הפועל, גיל יצחק- צילום מני בן ארי גולר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות