דף הבית / כללי / חכמות על גדולות

חכמות על גדולות

האדומות חזרו מהפגרה ישר למשחק ביתי מול אחת הקבוצות החזקות בליגה. אחרי משחק מצוין שהסתיים רק לאחר הארכה, רועי לזר וחניכותיו בהובלת עדי לוקס הנפלאה, חגגו ניצחון גדול.

אשדוד הגיעה למשחק כשהיא עם מאמן חדש על הקווים ובמטרה להתאושש מפתיחת העונה הדי מגומגמת שלה. את נשות הפועל ראשון לציון, זה לא ממש עניין וכבר מהפתיחה הן נטלו את ההובלה כשבריאנה ריצ'רדסון קולעת 8 ברבע הראשון בדרך ל- 22:15 מקומי. היתרון נשמר גם במהלך הרבע השני ולהפסקה ירדה ראשון לציון כשהיא מוליכה 46:39.

עדי לוקס, פתחה בסערה את הרבע השלישי וההפרש קפץ לדו ספרתי, אבל אשדוד התעשתה והצליחה לצמצם עד כדי 2 נקודות בלבד בסיום הרבע. רבע אחרון מרתק במהלכו כבר ראתה ראשון לציון את הניצחון כשהוליכה 66:59, אך אשדוד בעזרת שלושת הזרות המצוינות שלה, הצליחה לאזן ל-70:70 כשנותרו שלוש דקות לסיום. סל רדף סל והמשחק נכנס להארכה כשלוח התוצאות מראה 76:76 בתום 40 דקות. בהארכה, היו אלו הישראליות עדי לוקס וגילי אייזנר, שלקחו את המשחק על הכתפיים שלהן עד לסיום המתוק- 89:83 בסיום.

קלעו: עדי לוקס 25, בריאנה ריצ'רדסון 23, אשלי פונטנט 14, ג'ליאן אלין 12 (19 ריבאונדים), גילי אייזנר 11, גאיה סלס ודניאל קארש 2 כל אחת. אחרי שבעה מחזורים, הקבוצה מדורגת במקום השישי ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ מול נועלת הטבלה- בני יהודה. את אותה בני יהודה, תפגוש ראשון לציון גם במסגרת שמינית גמר גביע המדינה במשחק שייערך בחודש הבא.

משחק ענק, עדי לוקס- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
פתחה מצוין, ריצ'רדסון- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

תמונות: 10.

  1. פתחה מצוין, ריצ'רדסון- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות