דף הבית / כללי / חכמה על קטנות

חכמה על קטנות

הקבוצה של גיא גודס, חזרה לבית מכבי אחרי שני הפסדים רצופים למכבי תל אביב והפועל חולון, ופגשה את נועלת הטבלה בני הרצליה שביצעה שינויים בסגל ומקווה לשרוד בליגה. בינתיים, הכתומים לבנים לא התחשבו ביריבה והנחילו לה את הפסדה ה-11 ברציפות בדרך לניצחון חשוב 77:72.

הרגע המרגש בערב הכדורסל, היה עוד לפני שריקת הפתיחה כשהמועדון הכתום קיבל בפרחים את שחקן היריבה ומי שהיה הקפטן האהוב של ראשון לציון במשך שנים רבות- ניצן חנוכי. חנוכי הנרגש הזיל דמעות כשקיבל מיושב הראש יצחק פרי- תמונת ענק שלו במדי ראשון לציון יחד עם צלחת האליפות כשבמקביל האוהדים ביציע מניפים תמונה ענקית שלו בכתום.

המשחק עצמו התחיל צמוד כשאף קבוצה לא מצליח לפתוח פער משמעותי.  היתרון עבר מצד לצד ועשר הדקות הראשונות הסתיימו בתוצאה 23:21 לראשון לציון. המארחים עם חמש רצופות ברחו ל- 28:21, שיבק של הרצליה הזעיק פסק זמן ממנו חזרו שחקניו לעניינים ובזמן קצר איזנו את התוצאה. המשחק חזר להיות צמוד ושלשה של דייסון האורח, קבעה 38:36 בהפסקה, להרצליה.

הרצליה המשיכה את המומנטום מהמחצית הראשונה וברחה ל- 44:36. אך אז נזכרה ראשון לציון לחזור לשחק ובריצת 9:0 משלה, הפכה את התוצאה שוב. הרצליה הספיקה שוב להוליך בארבע נקודות הפרש לפני שלונג וסימפסון הובילו עוד ריצה בדרך ל- 59:52 בסיום הרבע השלישי. דיימון סימפסון היה האיש של ראשון לציון גם עם פתיחת הרבע האחרון, אבל הזרים של הרצליה לקחו את המשחק עליהם והחזירו את האורחים לעניינים. אחרי כמה התקפות ללא נקודות במצב של 68:68, איגור קולשוב דייק מחוץ לקשת ולונג הוסיף עוד שניים מהקו בשביל לעלות את היתרון לחמש נקודות. שתי הקבוצות המשיכו לשחק מבולבל אך ראשון לציון אספה נקודות אחרונות בדרך לניצחון דחוק 77:72, שהחזיר אותם אל המקום החמישי בטבלה. קלעו: סימפסון 16, המילטון 15, לונג 10, קולשוב ושגב 8 כל אחד, אריאל 7, טישמן 6, סטיבנס 4, בלייזר 3.

עוד לפני המשחק מול הרצליה, הודיעה הקבוצה על שחרורו של הרכז הצעיר- עמית עבו, שעבר לשחק במכבי אשדוד. ביום שני, תסיים הקבוצה את הסיבוב השני עם משחק חוץ בגלבוע בתקווה לרשום ניצחון מספר 11 ולהתחיל את הסיבוב השלישי מהמקום החמישי.

חנוכי, פרי ותמונת האליפות- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
מחוות האוהדים לקפטן לשעבר- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
סוף סוף ניצחון- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות