דף הבית / כללי / חזרו עם ניצחון

חזרו עם ניצחון

הפגרה לא פגמה במומנטום הצהוב כחול של מוליכת טבלת ליגת העל, ובסוף השבוע האחרון היא רשמה ניצחון שני על קריית מוצקין ושמרה על מאזן מושלם.

ההתחלה הייתה צמודה כשמוצקין מקווה לרשום הפתעה על ראשון לציון שעדיפה עליה. אך בחלק השני של המחצית הראשונה, הצליחה מכבי לברוח וירדה להפסקה כשהיא מוליכה 22:16, הרבה בזכות יכולת התקפית טובה של סטויקוביץ. ההפרש נשמר גם במחצית השנייה ואף עלה לעשרה שערים בשלב מסוים במשחק. לקראת סיום הורידה מכבי את הרגל מהגז, מה שאיפשר למוצקין לצמצם מעט. בסיום- 37:31 למכבי, שממשיכה להוליך את הטבלה. בקבוצה שמחו לקבל בחזרה את רם טורקניץ שהיה פצוע ועלה לפרקט כבר במהלך המחצית הראשונה. כבשו: ראסטקו סטויקוביץ ועמית סטלמן 8 כל אחד, ולדי קופמן 5, עומר גרא 4, בר מסורי, יוני רוזנטל ואיוון קאראצ׳יץ׳ 2 כל אחד, שניר נציה, ירמי סידי, מרקו מאטיץ, דניאל פרידמן, רותם סגל ודן טפר 1 כל אחד.

אחרי המשחק בצפון, תדרים הקבוצה ביום שישי למשחק חוץ מול העולה החדשה- מ.כ באר שבע, בתקווה לשמור על מאזן מושלם רגע לפני חגיגת חצי גמר גביע המדינה שתתקיים בעוד כשבועיים והוזזה ביום אחד לתאריך 05.02.2019, יום שלישי בהיכל הדרייב-אין בתל אביב.

גם קבוצת הנשים של המועדון פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון חוץ- 28:17 על בנות חולון. שני זרי פרחים הוענקו לשתי שחקניות הקבוצה- קים לוי ונלי אמינוב, המושאלות לראשון לציון מחולון. החיבוקים והחיוכים נשארו בצד ובנות מכבי ראשון לציון ששלטו מהרגע הראשון, לא התקשו לעלות ליתרון של שבעה שערים במהלך המחצית הראשונה למרות היעדרותה של אנסטסיו הפצועה. חולון לא נשברה והצליחה לצמצם עד ל- 14:10 במחצית ובמהלך המחצית השנייה ירד ההפרש גם לשני שערים בלבד. אך בחלק בסופו של דבר, השליטה של בנות מכבי לא הוטלה בספק ועד לסיום ההפרש רק הלך ותפח.

מאמן הקבוצה- גלעד מאור: "היה משחק די חלש ורדום מצדנו עם הרבה איבודי כדור וכ-23 החטאות ממצבים קלים, שאפו לשוערות של חולון. ההגנה הייתה סבירה. מה שחשוב מבחינתי כרגע הוא שהפצועות חוזרות לאט לאט לכשירות וכל הסגל שותף. הראש שלנו כבר בגביע אירופה ולא פשוט לשחק ולהתרכז בליגה אבל הבנות שלי מחויבות ונפלאות והעתיד נראה טוב."

מאור, דיבר על צמד המשחקים הצפוי לנשים מול קבוצת בודן השבדית. המשחקים ייערכו ביום שישי ושבת הבאים (01,02-02.2019) בבית מכבי במסגרת גביע האיגוד האירופאי.

סטלמן
סטלמן בדרך לאחד מהשמונה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דואני
דואני עולה להתקפה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות