דף הבית / כללי / חזרה רכה לשגרה

חזרה רכה לשגרה

הפועל ראשון לציון, לא הייתה יכולה לבקש דרך נוחה יותר לחזור מפגרת הנבחרת, מאשר מפגש עם הקבוצה החלשה ביותר בליגת העל- הפועל קריית אונו.
האדומים שלטו במשחק מהרגע הראשון, ולא ספגו שער בעשר הדקות הראשונות, בדרך ל- 4:0 קליל. גם פסק זמן שביקש מאמן קריית אונו, לא עצר את השטף של ראשון לציון והיתרון המשיך לעלות ונעצר על 12:6 עם הירידה להפסקת המחצית.
המחצית השנייה התחילה בדיוק כמו הראשונה, והפער המשיך לצמוח עם שלושה שערים רצופים בדקות הראשונות. קריית אונו לא עשתה שום דבר בשביל להפריע, ועידן מימון הרשה לעצמו לשתף גם את שחקני הספסל הצעירים של קבוצתו. בסיום 27:18 לאדומים.
גיא כהן כבש 6 שערים, נדב ניזרי 5, ערן צרפתי 5, דניאל שקלים 4, אבישי סמולר 4, יוסיפ שאנדרק 3, מידד קרויטורו 1.
מהמשחק הקל ביותר, תצא קבוצתו של עידן מימון, אל אחד המשחקים הקשים שלה העונה, כשתתארח ביום שישי אצל מוליכת הטבלה המפתיעה מחולון, אותה מאמן אחיו של עידן, עומרי מימון.
במועדון החליטו להיפרד מהמקשר הקרואטי מיסלב ננאדיץ', שסובל מפציעה מתמשכת בברך. בהתחלה הפציעה לא הגבילה את השחקן, אך ככל שעבר הזמן, העומס הקשה עליו. הוא יחזור לקרואטיה ויעבוד על שיקום הברך.
ביום חמישי האחרון, התקיים אירוע פתיחת העונה של ליגת הנשים בכדוריד, והוענקו תשורות למצטיינות העונה האחרונה. שחקנית הפועל- אניטה קמפה, נבחרה לשביעיית העונה. הערב (חמישי), תצא קבוצת הנשים למשחק חוץ מול הפועל אשדוד במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית.

ננאדיץ- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
בשביעייה, קמפה- צילום הפועל ראשון יד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות